Ik zag je titel en daarbij je naam. Ik hoopte zo voor jullie dat dit een goed einde had. Genoeg te voorduren gehad de laatste tijd dacht ik zo. Maar helaas.. Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke periode.
Gecondoleerd wat een vreselijk nieuws Veel sterkte en kracht toegewenst Hopelijk kan je het ooit ergens een plekje geven
als een engeltje nu boven in de hemel zou ze zorgen dat jullie een engeltje beneden krijgen. gecondoleerd met het verlies, en sterkte toe gewenst!
Gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Hopelijk alsnog een goede terugplaatsing met een heel mooie afloop. Heel veel sterkte toegewenst voor de komende periode!
Ontzettend veel sterkte gewenst, en hopelijk kun je positief testen over 2 weken en dit later toch als een mooi teken zien. Niet dat het iets goed maakt maar het is jullie zo ontzettend gegund.
Met Lieke gaat het gelukkig goed al blijft het moeilijk uit te leggen waarom mensen dood gaan. Je moet opletten met wat je zegt. Ze vroeg ook gaat iedereen dood? Dat doet zoveel pijn Toch merken we dat dit anders is voor haar dan destijds bij Ruben. Hier is ze minder mee bezig. Ze is niet mee gegaan naar Antwerpen want we zijn 's avonds hals over kop vertrokken, mijn schoonouders waren er gelukkig voor haar.
Jeetje, wat verschrikkelijk. Geen woorden voor. Het spijt me ontzettend van jullie verlies, ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze verdrietige tijd!