Bedankt allemaal. Vandaag is dan de dag van het definitieve afscheid Deze week is als een roes aan ons voorbij gegaan.
Het was een heel mooi en emtioneel afscheid voor zover zoiets mooi kan zijn. Er waren onzettend veel mensen zoveel dat er geen ruimte meer was. Dankbaar voor alle mooie herinneringen aan mijn lieve zus, die neemt niemand me meer af. Wat een heftige week hebben we achter de rug ik kan het soms nog steeds niet bevatten allemaal..
Heel veel sterkte meis.. Mijn man vertelde van de week een soortgelijke situatie, vermoed zelfs dat het om jou zus gaat. Wat een kleine wereld..voor een te groot gemis/verdriet..
Wat een verhaal lees ik hier. heel veel sterkte met het verlies van je zus. Het is niet niks wat jullie is overkomen, en ook succes met je terugplaatsing, het is zeker een dubel gevoel en het zal nog heel lang raar zijn. Je zus is voor altijd bij jullie.
Lieverd wil je een dikke knuffel brengen ! Niet niks wat je de afgelopen tijd en in 1 week door maakt. Neem de tijd en de rust denk om je zelf dat zou je je zus ook willen. Schrijf voor al van je af he dat doet een mens goed . Gier af en toe hier maar tegen ons dat mag . Rust zacht lieve zus van snoopy1983