Jeetje snoopy.. gecondoleerd met her verlies van je zus en heel veel sterkte gewenst de komende tijd.
Lieve D, M en L Wat verschrikkelijk oneerlijk. Gecondoleerd. Veelste jong! Heel veel sterkte voor jullie familie in deze dokere dagen. ik hoop dat L. Het een beetje gaat snappen, het arme meiske . Je zus wist dat jullie haar hielden dat weet ik zeker. Knuffel
Wat afschuwelijk, zo jong het zou gewoon niet mogen. Ik wil jou en jouw familie heel veel sterkte toewensen met dit grote verlies. Gecondoleerd.
Wat verschrikkelijke!! Zo jong nog, echt oneerlijk!! Ik wens jullie heel veel sterkte en alle kracht!!! Kus Senna
Er komt wel heel erg veel ellende op jullie dak de laatste tijd, zo oneerlijk. Wat erg dat ze is overleden, zo jong en in de bloei van haar leven. Dit kan en mag toch eigenlijk niet gebeuren. Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel erg veel sterkte gewenst.
Oh nee, wat verschrikkelijk... Zo jong en dan zomaar uit het leven weggerukt. Heel erg veel sterkte. Ik voel met je mee.
Meid wat verschrikkelijk! Gecondoleerd met het verlies van je zus. Wat erg dat ze zo jong gestorven is Het leven is soms echt niet eerlijk.... Heel veel sterkte.
Snoopy, wat vreselijk. Zeker met wat jij het laatste jaar op je bordje hebt gehad. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
wat vreselijk! geen woorden voor..... ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht om dit verlies een plekje te geven.
Snoopy1983@ Meis wat lees ik nu !! duimde zo voor een mooi tp . En nu dit wat idd de ergste nacht merrie voor vele ouders is om hun kind eerder te zien gaan dan hun zelf. Lieverd weet verder niet veel te zeggen , maar wil je heel heel veel sterkte toe wensen . Helle dikke knuffel voor jullie en je ouders . Gecondoleerd!