Ongerust

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anoniem92, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem92

Anoniem92 Lid

17 apr 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week zaterdag 3 positieve zwangerschapstesten gedaan, maandag bloedname en hcg stond 174, echo enkel veel dik slijm in baarmoeder, geen vruchtzakje!
    Afgelopen vrijdag terug bloedname hcg 1570, vandaag echo en klein vruchtzakje van 2 mm maar nog geen vruchtje! Maak me nu zo ongerust dat het fout gaat?!?! Iemand ervaring? Alvast bedankt

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd. Mag ik vragen waarom je zo vroeg een echo heb gehad 2 zelfs nu ben je voor niks ongerust het beeld wat je ziet is heel normaal voor 4 a 5 weken. Dus lekker gaan genieten;)

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!
    Je hCG loopt wel mooi op! Dus ik zou proberen om niet zoveel zorgen te maken

4. Anoniem92

Anoniem92 Lid

17 apr 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    We wisten het heel vroeg en een risicojob dus moesten zeker zijn voor we het vertelde aan werkgever!

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Oke jammer dat ze je niet vertelt hebben dat dit een normaal beeld is bij een prille zwangerschap.

6. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Je bent zwanger hoor. Mij is het wel vertelt dat dit het beeld kan zijn bij een prille zwangerschap. Op mijn echo was niets te zien behalve verdikt baarmoederslijmvlies. De echoscopist zei dat ik of rond de 4/5 weken zwanger was of ik had en miskraam gehad (Ik bloedde en moest normaal rond de 7 weken zijn). Afgelopen donderdag was mijn hcg waarde 160, gisteren was dat nog maar 19!

Die van jou loopt keurig op. Gefeliciteerd! Niet bang zijn.

7. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    TS, tot hcg 2000 hoef je nog helemaal niets te zien in de baarmoeder, ook geen vruchtzakje. Sterker nog, het komt best vaak voor dat bij 2000 nog niets te zien is. Dat is heel normaal en ook de reden dat ze liever niet zulke vroege echo's doen. Dat er bij jou wel al iets te zien was, is alleen maar een goed teken, zou ik denken.

Dus even afwachten nog. Sterkte.

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hier hetzelfde zelfde dag getest iets bloed verloren gister dus kon langs komen en ook 4/5 weken en een klein vruchtzakje niets om druk om te maken heel normaal zei mijn verloskundige moet over 3 weken terug! Dus geen zorgen

Deel Deze Pagina