Ons zoontje was met 30 weken en 2 dagen bijna 1400 gram. Nu ben ik benieuwd hoeveel ze per week verder groeien? Ik word sowieso bij 37 weken ingeleid, zou zelfs 36 weken en een dag kunnen worden, dus ben wel benieuwd. Alvast bedankt!
Ik heb ergens gelezen dag kindjes zo'n 150 à 200 gram per week aankomen in de laatste 10 weken jongens vaak iets meer als meisjes. Maar ik heb er geen ervaring mee.
Ik ben donderdag ook 30 weken. Laatste echo op 31/7 woog ons prinsesje 1018 gr! Ik ben ook benieuwd volgende echo!
Ongeveer 150 tot 200 gram per week inderdaad heb ik begrepen. Op 30 weken werd mijn kleine ook 1400 gram geschat.
Aha ok, bedankt! Dan zou hij bij 37 weken ongeveer 2800 gram zijn.. niet schrikbarend laag voor die termijn denk ik.
Ik denk vanwege een eerdere zwangerschap Lentekriebel, check haar onderschrift... Amy, zal wel erg spannend zijn nu voor je of niet?
Inderdaad, vanwege het overlijden van onze dochter vorig jaar bij 36,2 weken zwangerschap. Ze willen mij nu niet te lang door laten lopen en stress geven.. jusi, wordt zeker wel spannend ja, vooral hoe verder ik richting haar termijn kom.. Ik voel broertje wel heel veel, maar goed dat had ik met Quincy ook en zij is toch overleden, dus dat vele bewegen zegt mij ook niet zoveel..