Vandaag eindelijk de peuterspeelzaal maar eens gebeld voor meer info en evt aanmelding krijg ik te horen dat ze per 01-01-2013 gaan sluiten en dat ik dan maar naar de peuterspeelzaal moet bellen in het dorp verderop. Baal best wel, peuterspeelzaal hier in het dorp was op loopafstand en zit naast de basisschool waar onze kindjes waarschijnlijk naar toe gaan. Nu moet ik met de auto naar het dorp verderop en is er geen link meer met de basisschool. Bah, kan hier echt van balen... Maar, even een vraagje. Bij de peuterspeelzaal hier in het dorp konden kindjes vanaf 2jaar en 3 of 4 maanden (weet het niet meer precies) terecht en bij die in het naastgelegen dorp kunnen ze vanaf twee jaar terecht. Nu weet ik niet, mocht er plek zijn, of met twee jaar niet te snel is. Vanaf welke leeftijd zijn jullie kindjes naar de peuterspeelzaal gegaan?
Wel balen zeg! Ik zou meteen met 2 jaar laten gaan, mijn dochter was er toen echt al aan toe en ik baalde dan ook ontzettend toen we een maand of 2 voor haar 2e verjaardag een brief kregen dat het was veranderd naar 2 jaar en 4 maanden wegens bezuinigingen. (en natuurlijk zat ze toen net in een 'alles wat nieuw is is eng fase' die ze niet had toen ze net 2 was)
En ik zou niet te lang wachten met bellen voor die andere, hier op de psz is bijv een wachtlijst van een jaar. Heb zelfs mijn jongste al ingeschreven.