Klinkt misschien een beetje gek! Maar ik heb rare dromen en best enge nachtmerrie's, over wat er allemaal wel niet mis kan gaan in een zwangerschap! Ik droom bijvoorbeeld dat mijn ventje te vroeg geboren word en dat het dan misgaat Heeft iemand dit nog meer? en gaat het ook over de zwangerschap?
Heel bekend iets trouwens, nachtmerries tijdens de zwangerschap. Vooral de eerste 20 weken waren ze bij mij shocking en TE realistisch echt verschrikkelijk. Het is wel weer weg gegaan, nu heb ik het een enkele keer. Maar niet meer elke nacht zoals eerst gelukkig.
Denk dat elke zwanger vrouw wel nachtmerries heeft Zo droomde ik altijd dat ik beviel van een zwarte kat, die van zodra ze eruit geperst was, mij aanviel of ik droomde ook vaak dat ik m'n kind liet vallen na de bevalling was het niet veel beter, ik droomde altijd dat ik de kinderwagen vergat op het perron en de trein al doorreed .. dus altijd paniek werd altijd badend in't zweet wakker
hier gelukkig geen nachtmerries maar wel hele realistische dromen en ook bijna elke nacht terwijl ik buiten de zwangerschap bijna nooit droom. bij de eerste 2 ook gehad en meteen na de bevalling was het weg.
Dromen zijn heel realistisch ineens, aan het begin van de zwangerschap moest ik echt twee keer nadenken als ik wakker werd of ik nou gedroomd had of niet. Vannacht droomde ik dat ik beviel, ik maakte me zorgen want het was te vroeg dus ik ging met m'n vriend gauw naar de vk, ze was er niet en toen beviel ik. Bleek m'n kind een giga lolly te zijn Ik snapte er niks van maar hield het toch maar warm en we liepen verder naar het ziekenhuis. Héél vreemd!
afgelopen paar dromen: * ik beval nu al, mn man houd kind vast, ik vraag: is het een meisje?, nee een knul zegt hij lachend, ik kijk, veranderd het kindje van een jongen in een meisje in een hamster! dus ik een lege buik en een hamster maar geen baby meer! * ik ga bijna vreemd met de grootste fout in exen die ik ook heb gemaakt. mijn hemel wat was ik blij toen ik naast mn man wakker werd. engste droom bij de oudste: * baby geboren maar steeds zieker en ik snap het niet tot mn vader vraagd wanneer het kindje voor het laatste heeft gegeten en ik bedenk dat ik hem nog helemaal geen eten heb gegeven! en kindje gaat dood zodra ik hem wil aanleggen. (alsof je vergeet je kind te voeden) en zo zijn er nog meer, maar niet heel veel deze keer gelukkig. ben blij te lezen dat meerdere meiden hier "bevallen" van dieren of voorwerpen hahaha
een paar weken geleden had ik een hele enge droom. ik bloedde heel erg. maar niemand had tijd voor mij, de dokter niet, ziekenhuis niet, vk niet. ik de hele week bellen uiteindelijk naar zieken huis en toen was het te laat was zo blij dat ik wakker werd. en deze week droomde ik dat de baby kwam. maar we hadden helemaal nog niks in huis. geen babykamer, kleertjes, echt helemaal niks. de hele fam was boos op ons dat we nog niks hadden gekocht.
Ben 25 weken maar het neemt nog niet af! word alleen maar meer! Gelukkig ben ik niet de enige, en hebben meer dames hier last van! Is het verstandig om tegen de vk te zeggen, of echt niet nodig?
Je kan ook heel je zwangerschap last hebben van extreme nachtmerries. Bij mijn eerste had ik er ook meer last van dan nu. Denk niet echt dat het zin heeft dit bij je vk te melden, ook zij kan er niks aan veranderen. Hoogstens dat je even je hart kunt luchten erover ofzo.
tijdens men eerste zwangerschap had ik hele nare dromen over babies en bevallen enzo, en nu heb ik ook heel enge dromen, heel realistisch, maar over soms onklare nonzins, ben ook al eel vreemd gegaan in men dromen geen idee hoe dit allemaal komt, maar tis idd een raar fenomeen he.
Hier nog een momzilla, En de laatste twee nachten was ik een heldin, heb mijn beste vriendin 1 keer gered van een verkrachter, en 1 keer van een piratenschip.... (om een lange droom kort samen te vatten) Ik vind het wel leuk die dromen, ik kan er de lol wel van inzien. 1 droom vond ik helemaal belachelijk. ik droomde dat ik grotere aders kreeg. en uiteindelijk zaten ze over heel mijn lijf. en waren ze veel groter als sommige mannen deze op hun armen hebben. En ik kon ze dan ook zo omhoog trekken.... ik heb soms in 1 nacht 3 verschillende gekke/belachelijke dromen Dat er iets mis ging met ons kindje heb ik gelukkig nog niet gehad. een vriendin beweert dat ze nu al zoveel gekke dromen heeft (dit vond ik eerst bij mijzelf ook maar nu slaat het helemaal alles), ik heb haar al gewaarschuwd als ze ooit zwanger mag worden!!
nou ik mag me bij het groepje aansluiten die in hun droom begint te bloeden! bah bah wat een nare droom was dat. vooral omdat in mn droom niemand me serieus nam en vonden dat ik wel ff moest wachten tot na het eten voor we naar het zkh zouden gaan. hahaha mocht het in het echt gebeuren dan ben ik binnen 15min in het zkh hoor! (gelukkig baby heerlijk druk zodra ik wakker werd, alsof "ze" me gerust wou stellen )
Ik droom ook heel vreemd de laatste week! zo heb ik nu 2 keer gedroomd dat ik bloed verloor! dus dat het mis ging! en laatst heb ik gedroomd dat men dacht dat ik heel veel mensen had vermoord! en ging ik vreemd met de politie agent die mij arresteerde! ook super raar, mijn vriend kon er gelukkig wel om lachen, wilde wel weten of het een lekker ding was? hihi soms echt raar die dromen! en vervelend, maakt me soms onzeker!