Inmiddels 6 dagen overtijd. Begin me steeds meer af te vragen of de bevalling nog wel vanzelf zal gaan beginnen. Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat het opeens begint. Geen last van gerommel niks. Klinkt herkenbaar voor iemand. Dinsdag weer naat de gyn, dan doet hij nog een poging tot strippen En maakt hij een afspraak om donderdag of vrijdag in te leiden. Zou het zo graag een keer mee maken dat de bevalling natuurlijk begint, maar heb er een hard hoofd in.
heel herkenbaar, alhoewel ik vandaag ben uitgeteld. ik ben de vorige keren ingeleid met 38 weken omdat het niet vanzelf ging. wel weeen maar geen ontsluiting. en nu geen ontsluiting, geen echte weeen, alleen veel harde buiken, slijm en bloedverlies maar daar blijft het bij. ik moet dinsdag ook komen en dan kijken wat ze kunnen doen. succes hopelijk begint het alsnog vanzelf. je zult het ook wel goed beu zijn.
Kimberly, klinkt wel hoopvol wat je last van harde buiken, slijm en bloed verlies hebt. Zou goed kunnen dat j dan wat ontsluiting hebt en ze je kunnen strippen? Succes!! Hoop voor je dat het snel gaat beginnen! Hier inmiddels 7 dagen overtijd. Morgen naar de gyn, ben heel benieuwd!