raar gevoel over mijn lichaam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Makkie, 4 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Kennen jullie dat gevoel van te snel opstaan of je te uitgebreid uitrekken dat je een beetje tintellig gevoel over je heen krijgt en dat het zwart voor je ogen wordt? Ik heb dat over de hele dag door best vaak, zonder dat ik wat doe! Kan ineens komen, zelfs als ik zit! Het komt ook als ik traploop of buk, maar zelfs als ik niets doe?

Wat zou dit kunnen zijn? Mijn bloeddruk was vorige week bij de vlos nog prima, en ik voel me ook niet moe of lamlendig ofzo...

Wie herkent dit of weet wat het kan zijn?

(ik word overigens niet zwart voor mijn ogen hoor, alleen dat gevoel erbij...)

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ijzertekort misschien?

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja klinkt mij ook in de oren als ijzertekort of lage bloeddruk maar wil je het zeker weten, vk bellen.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Dank jullie wel voor jullie reacties!

Heb vorige week vrijdag nog bloed laten prikken bij de vlos voor mijn ijzergehalte. Ze zou bellen als er wat zou zijn, maar heb niets gehoord. Neem aan na ruim een week dat ik ook niets meer van haar hoor...

Mmmm nou ja, dan weet ik het verder ook niet... over 2 weken weer naar de vlos, dan maar even vragen

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Heeft er ook mee te maken dat je hersenen op dat moment niet genoeg zuurstof (dus bloed hebben) geeft niets, rustig opstaan altijd even gaan zitten vanuit liggen en als het te erg wordt even half uurtje rust(ig).

Je lijf moet zoveel te gelijk doen en ook nog eens meer bloed rondpompen als normaal. soms gaatdat niet hard genoeg.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Klinkt idd logisch, dank je wel!

7. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik heb hier ook regelmatig last van... je meot echt langzaam omhoog komen als je ligt en proberen niet te veel te bukken enzo, omdat je dan minder zuurstof naar je hersenen krijgt en je dan ff wat flauw kan worden....
    het is af en toe erg lastig, maar volgens mij niet schadelijk hoor..

Deel Deze Pagina