Opeens moet alles klaar zijn in huis. We zijn een aantal maanden terug verhuist, en ja dan blijven er toch altijd klusjes liggen. Nu erger ik me daar dood aan, dat we dat nog niet voor elkaar hebben! Soms geef ik wel het dubbele bedrag uit zodat het maar klaar is. Mijn man wordt er ook horendol van! Heb een hele lijst die ik nog wil afwerken, en heb mijn moeder gevraagd om een dagje te komen schoonmaken Gaat het wat sneller allemaal. Ook vliegt het me soms aan dat ik alles nog niet in huis heb (wat naar mijn idee toch wel zo is, zou niet weten wat ik nog meer moet hebben) Tjee.. ik loop mezelf echt voor de voeten, mijn verstand zegt: mens stel je niet aan, maar kan het gevoel niet loslaten.. Had niet verwacht dat ik het zo erg zou krijgen, de nestel drang, tenminste daar schuif ik het maar op. Groetjes Kalush
whahaha heel erg herkenbaar!!!! bij mijn eerste had ik dat ook tegen het eind!! en nu begin ik nu al, nog even verbouwen boven en alles moet geschilderd worden etc. heb af en toe wel medelijden met me mannetje hoor!
Hier net zo een Ik heb mijn moeder gevraagd om te helpen met ramen wassen En morgen gaan we toch maar weer op pad, want volgens mij heb ik ook nog niet alles. Heb vandaag wel een tas gekocht, wat mijn vluchttas gaat worden Het hoort er denk ik allemaal bij...je wilt dat alles klaar is voor je kleintje komt