wat te doen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door abbey, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    Eeey allemaal,

Mijn zoontje is 14 maanden en eet prima,,alleen het drinken wil niet . het enige wat hij drinkt is zijn melkfles..Maar limonade, sappen, water, of wat anders dan melk wil ie gewoon niet. Zodra hij ziet dat het een andere kleur heeft wil ie et niet..Wat kan ik doen>???

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hoe ging het in het verleden dan? Of heeft hij nooit iets anders willen drinken dan melk? Alleen maar melk en verder niets lijkt me erg weinig qua vocht. En alleen melk de hele dag lijkt me ook niet zo goed.

Waar drinkt hij uit? Tuitbeker, gewone beker en rietje al geprobeerd. Misschien een pakje proberen, vindt hij misschien wel interessant?

3. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    Ja hij is altijd al een moeilijke eter en drinker geweest. het eten gaat nu EINDELIJK goed, dus denk ook wel dat et goed gaat komen uiteindelijk..Ja tuitbeker, glas, beker,alles al geprobeerd..:( En bijna alle dingen qua drinken al geprobeerd..:( HEt is echt brullen als ik em wat anders geef dan melk..bedoel hij krijgt wel fruit enz..daar zit ook wel vocht in,.maja..:(

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Het zoontje van mijn vriendin heeft dat ook, hij wil alleen maar melk,
    en zijn moeder geeft het hem maar, omdat hij anders veel te weinig drinkt. Ik heb geen tips.

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Misschien kun je de melk stillletjes aan verdunnen met water? Teveel melk is ook niet goed qua eiwitten ed? Misschien verdund komt ie aan zn vocht maar krijgt hij niet teveel melk. Of vermengen met thee met een smaakje. Blijft er wel wit uitzien en heeft nog iets de smaak van melk maar dan toch een tikkeltje anders?
    Lijkt me lastig....

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

O jawel toch wel een tip! je zegt namelijk `als hij het ziet... `
    ikea heeft een Niet doorzichtige tuitbeker. zou dat helpen? groetjes

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn zoontje had dat ook zodra hij het proefde wou hij het gewoon niet hebben
    ik heb hem toen joghi gegeven dat wou meneer wel
    en die pakjes wicky

8. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    Ja we hebben nu ook een paar dagen Yogi geprobeerd..en het lijkt wat te werken..maar veel is het nog niet..maja yogi is ook weee rheeeeeeeeeeeeeeeeeel zoet, met veeeeeel suiker! mja tis in ieder geval een stap vooruit! :D

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.813
    4.193
    113
    CB adviseerde Optimel drink ipv Yogi
    En wat hier heel interresant is is uit mama d'r beker drinken

Deel Deze Pagina