nachtmerries

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ennas86, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Nou, onze kleine vent heeft volgens mij een flinke nachtmerrie gehad vannacht. Rond 3uur zetten hij het toch op een gillen! Ik schrok me kapot en ben meteen uit bed gesprongen.
    Hij was helemaal over de tief, zo sneu!
    Hij bleef maar huilen, en tot heb ik hem maar bij mij in bed gelegd. Dar vond ie wel erg gezellig!;) Dus maar weer terug gelegd. Uiteindelijk is ie wel weer in slaap gevallen.

Hebben jullie kindje ook wel eens een enge droom? Dit was de eerste keer dat het zó heftig was!

2. adi

adi Niet meer actief

HIer ook een zoontje die het sinds een maandje heeft. Hij blijft huilen, maar wordt niet wakker. We moeten hem echt wakker maken, dan wordt ie pas rustig.
    Na zo'n nachtmerie wieg ik hem altijd in slaap. Ik weet dat ie dan bang is en zo geef ik hem een veilig gevoel. Ik merk ook dat ie dan heel ontspannen weer in slaap valt. Pas als ie zijn hele lichaam heeft ontspannen (laten hangen), dan leg ik hem terug in bed. Daarna slaapt ie meestal wel goed.

Ik vind het zo zielig voor hem!

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wij doen hetzelfde bij Charlotte, helpt hier heel goed. Meestal leggen we haar tussen ons in en slaapt ze daar verder. Wanneer de droomfase weer over is slaapt ze gewoon weer prima door in haar eigen bed dus geen gewenning hier.

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Yep hier nog zo een... Mijn zoon slaapt eigenlijk altijd bij mij in bed maar ik moet hem op zo'n moment ook echt wakker maken.. Dan ziet hij dat ik bij hem ben, wordt hij rustig en slaapt verder.. Onwijs zielig idd!

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Vorige week toevallig. Tenminste, dat denk ik. Ik had haar 's middags in bed gelegd en opeens zette ze het op een gillen, dat geluid had ik nooit eerder gehoord. Gelijk naar boven gespurd en getroost, toen was het weer goed. Heel zielig vond ik het!!

Deel Deze Pagina