Zoals de titel luidt zoek ik dus een tuitbeker zonder anti-lek.Deze zijn dus zowat nergens meer te vinden. Een anti-lek snapt hij nog steeds niet dus ik zoek een gewone. Iemand een idee? Kruidvat,etos,hema,DA al geprobeerd, zij hebben alleen maar anti-lek.
De groene van de Hema, kan het ventieltje uit. En de Jip-en-Janneke serie, zit sowieso geen ventiel in. Dus toch terug naar de Hema .
Zijn uit het assortiment gehaald bij de hema. Had altijd die jip en janneke tuit,dus helaas pindakaas. Toch bedankt voor het meedenken.
Oh op de site zie ik nu een andere beker staan (zal wel nieuw zijn, laatst bij osn niet gezien) ook een gewone tuit, dus zal even op pad gaan
ik weet niet waar je woont, maar ik heb er hier nog 2 staan uit de doos van de babydump. Je mag ze zo komen halen, ik gebruik ze toch niet.
Ik heb ze van de prenatal en heb daar het anti-lek plasicje uit de tuit gehaald want L. kan niet zuigen. Werkt prima. Gewoon die effen groene bekers, of je hebt ze ook met een koe erop geloof ik.
Ja, doe ik ook. Heb een antilek tuitbeker van Avent en daar kan dus gewoon het antilek ventiel eruit.
Hema heeft zonder anti-lek hoor, daar haal ik ze altijd, sterker nog, ik heb er deze week nog 3 gehaald omdat ik ze altijd vergeet mee te nemen als we ergens op visite zijn geweest. Dus hier zijn ze nog gewoon in het assortiment (in bergen op zoom dus)
Zoals al gezegd, alle bekers zijn antilek als je het ventieltje eruit haalt! Maar als het toch niet om de antilek gaat dan zou ik gewoon het kruidvat of ander merk halen.
ik had laatst een anti-lek rietjesbeker gekocht in de hoopt dat hij het nu misschien wel snapte, niet dus. Dus ik had gekeken of ik wat kon slopen, maar het antilek zit in het rietje, een soort sneetje zeg maar en die kan je er niet uitslopen. Maar ik ga weer even neuzen. Thanks dames.