Hoi, ik was zelf al heel nieuwsgierig hiernaar, en zie dat het ook wel een beetje leeft, daarom de vraag, vanaf wanneer begon je in je 2e zwangerschap een buikje te zien?? Ik ben heel benieuwd!
dat vroeg ik me dus af, of bij diegenen bij wie het nog vrij lang duurde, 'bijzondere' omstandigheden zijn? Zoals hele sterke buikspieren?! Ik ben net zwanger van de 2e, en heb gewoon al vast wat broeken gekocht zijn nu allemaal in de aanbieding... hoop dat ik ze binnenkort ook kan gebruiken, maar ik zie nu al dat het dus heel wisselend is! Wat ik me ook afvroeg, was het eerder of later dan bij je eerste zwangerschap?? hoop dat er nog meer reacties komen!
Komt idd door sterke buikspieren. Soms ook door stand bm, buikvet etc etc. Bij deze zwangerschap (2e) zag je eigenlijk pas goed dat ik zwanger was rond de 30 weken. Bij de 1e ook pas laat maar wel een paar weken eerder als nu. Toen sportte ik minder als deze keer.
Voordat ik een positieve test in handen had! Ik had al een test gedaan, negatief. Maar mijn buik bleef zo opgezet dat ik wel zwanger moest zijn... en inderdaad, 4 dagen later had ik een positieve test in handen Ik heb normaal een platte buik dus ik ben benieuwd hoelang ik het nog verborgen kan houden haha. Bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik pas met 18weken de vraag gesteld of ik zwanger was terwijl ik voor mijn gevoel al echt een dikke buik had dus voor mij mag het nu ook wel wat sneller gaan.
Oh wat grappig, wij zijn even lang zwanger! Ik ben ergens tussen de 5 en 6 weken. Maar hier is nog niets te zien! Geheim houden is wel lastig als je ht zo snel al ziet ja!! Maar maakt het ook wel tastbaar. Weet je tenminste zeker dat je je goed gebruik zal maken van nieuwe kleren
Ikzelf zag al bijna direct een buikje. De omgeving pas echt meer richting de 14 weken. Dat heb ik dus ook gestemd. Hier gaat het nog precies zo als de eerste keer qua groei.
Ik zag mn buik beide keren rond de 6 weken verschijnen, maar de 2e keer ging het daarna gelijk heel snel. De buitenwereld zag het met10 weken heel duidelijk.
Bij de eerste met 15 a 16 weken en nu met 7 weken. Met 10 weken kon ik het bijna niet meer verborgen houden.
hoi meiden hier kreeg ik bij de 1ste met 16 weken een buikie die echt zichtbaar was. bij de 2de was het met 13 weken al egt te zien en nu zwanger van de 3de en kreeg nu al een buikie met 7 weken nu 9 weken kan ik het net meer verbergen en pas ik niet meer in mijn kleding
Nou, ik denk dat ik de 10 weken ook niet ga halen hoor! Super dat iedereen zo goed reageerd In de pol kun je echt zien dat het meerendeel voor de 10 week zichtbaar is! Ach, afgezien van het verborgen willen houden vind ik het verder wel leuk! Het maakt het wat minder abstract (heb verder nauwelijks klachten) Tis nu overal uitverkoop, dus ik heb mijn gadarobe al binnen!!