Ik krijg net een mail dat er dit jaar nog een keer een negenmaandenbeurs komt. Van 5 t/m 7 oktober. Ik heb er al zin in.
Ik had het via een vriendin idd ook al gehoord!!! Ik zou er ook heel erg graag naartoe willen, vond het de vorige keer (schoonzus was toen zwanger) hardstikke leuk en interessant! Hopelijk kan ik er zwanger naartoe *DUIM, DUIM, DUIM...*
Jaja hij komt Negenmaandenbeurs | alleen moet ik dan niet zo'n dikke buik hebben als met mn tweede dan lukt het geen halve dag, dus zie wel, maar als t gaat zeker te weten! Bedankt voor de tip!!
Hm jammer zeg! Had er graag eens heen gewild, maar ben bang dat het hem niet gaat worden.. uitgerekend op 7 oktober!
Duimt mee voor je ik hoop dat jij er dan ook met een mooie zwangere buik mag lopen!!! Tjah dat is wel heel erg zwaar ook, net die laatste loodjes, maarre dan kan je in 2013 met de kleine pronken op de negenmaanden beurs! Dat is net als bij Keepsmiling03 heel erg zwaar om te gaan, maarre geld ook voor jou, kan je mooi in 2013 met je kleine gaan pronken op de beurs
Ok, dit is een super domme vraag waarschijnlijk... Maar ik wou er super graag heen (eerste editie), maar was toen 24 februari uitgerekend en ben niet heen gegaan. Maar goed ook, want mijn zoontje was er op 15 feb klaar voor Is het de moeite waard om erheen te gaan als je al (een tijdje) bevallen bent? En keepsmiling en anoniempje: ik had het dan ook niet gedaan hoor. Ik waggelde erover en was al flink moe na een uurtje wandelen in de stad de laatste 1,5 maand. Dan is het gewoon zonde om heen te gaan. Maar je hebt dan natuurlijk wel wat anders om naar uit te kijken
hier precies hetzelfde...ben bevallen op 24 februari! maar wou zo graag erheen....maar vraag me het zelfde af!
Ik ben vorig jaar geweest toen ik (33 weken) zwanger was, en dit jaar toen mn zoontje dus al bijna 1 was. Ik vond het toch wel een stuk interessanter en leuker om er te zijn toen ik zwanger was! Als je al een kleintje hebt, dan heb je alle spulletjes etc al. Dus ik zou er niet nog een keer heen gaan, behalve als ik zwanger ben.
Oh wat leuk, hoop dat ze dat vaker gaan doen! Ben er wel eens geweest met een vriendin, en zo superleuk! En toen vond ik het wel stom dat het maar 1x in het jaar is, want je bent dus of nog niet zwanger of net bevallen ofzo... nouja. Je moet geluk hebben om er zwanger heen te gaan haha. Dat word nu dus flink klussen en hopelijk kan ik er in oktober dan zwanger heen.
Nou, mijn beste vriendin gaat binnenkort van de pil af en die lijkt het wel wat. Ik ga dus mooi heen, al is mijn zoontje van februari. De spulletjes kan ik altijd aan iemand anders geven als ik het zelf niet nodig heb en misschien kom ik nog dingen tegen waar ik niets vanaf weet
Ze hebben vast wel kleertjes te koop voor onze kleintjes denk ik Haha.. ik ben ook in februari bevallen, maar het lijkt me ook wel leuk om er een keer te kijken. Een vriendin van me is in december uitgerekend. Dus misschien ga ik wel met haar heen
Leuk leuk leuk! Baalde al een beetje in eerste instantie omdat ik eind november uitgerekend ben en het anders in februari (?) is, maar nu kan ik er ook heen!
Het lijkt me wel leuker als je zwanger was. Ik was er in februari en mijn zoontje was toen 2 maanden. Ik heb toen speelgoed gekocht waar hij nu pas een beetje mee begint te spelen. Ze hebben ook veel dingen zoals speelgoed/kleding/flesjes die je ook kan gebruiken bij een kindje die wat ouder is. Sowieso vind ik het leuk om gewoon over de beurs te lopen .
Ooh wat ontzettend leuk!! Ik zou er ook wel graag heen gaan wie weet durf ik t aan. (kan niet goed tegen drukte)
Ik zat ook al te balen dat de beurs pas in februari zou zijn, aangezien ik half december uitgerekend ben! Toen ik dus las over de najaars editie was ik echt heel erg blij! Ik ben dan tegen de 30 weken, dus dat zou moeten kunnen. Ik ben dus wel van plan om te gaan, maarja, eerst maar eens zien hoe het tegen die tijd gaat voor ik al te veel enthousiaste plannetjes maak!
Ik ben nu alweer 2 keer geweest, terwijl ik niet zwanger was (maar dus wel een kleintje thuis). Vond het dan ook erg leuk; kleertjes, voeding, speelgoed kan je daar veel kopen en er zijn vaak leuke aanbiedingen. Natuurlijk kijk je niet meer naar kinderwagens, kamertjes en positiekleding, maar ik vind dat er nog dingen genoeg te bekijken/kopen zijn.