hebben meer van jullie ook z'on last van nachtmerries? ik wordt er gek van :x . helemaal in paniek wordt ik wakker en als ik er dan overdag nog aan denk wordt ik weer bang. maar ja, het hoort erbij.
yep, ik heb ze ook veeeeel meer sinds ik zwanger ben. En sowieso heftige dromen. Laatst droomde ik dat mijn kind werd geboren met een clownsmond en een gemene grijns Nou ja zeg! Amber
Heb ik ook last van. Gelukkig niet iedere nacht maar wel geregeld. hele vervelende nachtmerries brrrr
ik heb dat ook zo erg, vannacht weer gehad,uitslaade brand in een school hier tegen over mijn huis. Ook ben ik bang om alleen te slapen, mijn vriend is namelijk veel weg voor zijn werk! Ik hoor vanalles snachts wat er niet is, wordt daar ook erg bang van!
jammer genoeg moet ik wel, mijn dochte van 4 slaapt vaak bij me als haar vader er niet is. Vandaag is hij weer eve thuis, dus ik zei zonet al tegen hem vanavond lekker slapen hoop ik met jou naast me! bah wordt er neit goed van
Ja een echt zwangerschaps kwaal Eergisteren had ik gedroomd dat er opeens een klein gaatje in mijn buik kwam, en dat werd groter en toen kwamen de voetjes eruit, en dat gat werd dus groter en groter..... tot de baby er helemaal uitwas, daarna niks geen baby of wat dan ook te bekennen, alleen zat er een rode streep''hegting'' over m'n hele buik heen Werdt toen wakker, was erg heftig hoor! jessica
he meiden ja herken dat heb vannacht gedroomd dat mijn beste vriendin mijn vriend voor mijn neus doodschoot brrrrr leve mijn zwangerschap maar o die nachtmerrie's
Nou, toen ik nog slapen kon droomde ik vaak dat mijn dochter verdronk! En nu droom ik niet meer omdat ik de kans niet krijg! Ja... ik dagdroom, maar die droompjes zijn wel leuk
Ja, nu jullie het zeggen...ik heb inderdaad al een paar nachten van alligators in m'n huis gedroomd. Tientallen en die vermoorden dan m'n katten. Nu zitten hier ook alligators vlakbij, dus da's niet zo heel vreemd om daar dan over te dromen, maar toch....voor ik zwanger was droomde ik er nooit over.
Ik droom niet echt enge dingen maar wel vreemde Laast nog over de echo. we zien hier 1, 2, 3, 4 ,5, 6 kindjes ! Hoe denkt u dat te gaan doen mevr Aarts ? Was echt een vreemde droom