termijnecho

Discussion in 'Zwangerschap' started by lucky, May 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Wij zijn vandaag voor de termijnecho geweest, ik vond het heel erg raar. Dan zie je gewoon opeens je kindje. Het hartje klopte goed en ik zag een beentje en een armpje af en toe voorbij komen. De verloskundige zei dat het kindje er mooi bij lag. Nu ben ik toch ook weleens een beetje bang. Je krijgt straks toch de verantwoording voor zo"n hummeltje. We zijn er heel erg blij mee dat het allemaal voorspoedig verloopt :thumup: en gaan nu toch ook maar een beetje :) genieten. Ik wilde even mijn ei kwijt. 'Groetjes lucky.

2. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Kan mijn berichtje naar de onderwerpen lijst echo's en onderzoeken? Alvast bedankt, lucky.

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Van harte meid..... Zo'n eerste echo staat inderdaad compleet op je netvlies gegrift! Voor altijd! En je zult zien dat het nu echt gaat vlotten. Geniet ervan! En die verantwoording dat komt helemaal goed... The beatles hebben het altijd al gezegd: 'all you need is love'. (Tis uiteraard wel wat meer maar je begrijpt hem wel!)

4. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Dank je wel. Je kunt het je gewoon niet voorstellen, dat er een mensje in je groeit. Stom he, maar we waren heel trots hoor. Mijn man zei al tegen me: Kijk mama daar heb je je kindje. Vond ik wel heel lief. ;)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik kan er ook echt nog steeds niet bij hoor!
    Denk dat meer vrouwen dat hebben...
    Ik voel me ook helemaal niet op zo'n wolk (heb dat rotding gewoon nog niet gevonden denk ik).
    Maar mooi is het zeker..als je je ukkie zo rond ziet dartelen in je buikje.
    Hoe dan ook...groot wordt hij/zij toch...of jij je er nou zorgen om maakt of niet ;)
    Genietze!

6. amber1978

amber1978 VIP lid

May 7, 2007
    5,956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik heb 24 mei mijn termijn echo

Ben zo benieuwd !

Ik vind het nu nog allemaal zo onwerkelijk