Nachtmerries

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miekjepiekje, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook zo last van nachtmerries?
    Gisteravond hebben we de termijnecho gehad en alles is goed met de kleine. Droom ik vannacht dat ik ongesteld werd en vervolgens een vruchtzakje met daarin een dode minibaby in mijn handen heb. Maar in mijn droom is zo echt dat ik daar ook gister die echo heb gehad.
    Ik word dan echt verward (helemaal in tranen) wakker en ben bijna in staat om de verloskundige te bellen voor een extra echo:)

2. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Herkenbaar! Voor de echo droomde ik steeds dat de verloskundige zou zeggen: Meisje, wat kom je eigenlijk doen? Je bent helemaal niet zwanger! Na de echo droom ik nog steeds zulke rare dingen, maar begreep dat dat echt hormonen zijn;)

3. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Heftig zeg! Ik heb soms ook nachtmerries maar meer omdat ik iets zieligs op het nieuws heb gezien die dag. Of met een film. Ik denk dat het komt omdat je angst hebt onderbewust en dat dat zich uit in nachtmerries.

Ik hoop dat je dromen positief worden zodat je lekker kan slapen.

4. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gebeurt vooral als mijn dochter me bijvoorbeeld om 5 uur wakker maakt en ik dan nog net een uurtje kan slapen. Het nare isdat ze zo echt zijn, zo lijken op de werkelijkheid.. Brrr. Hopelijk vannacht een leuke droom.

5. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    schijnt allemaal heel normaal te zijn moederinstinct, je ziet het gevaar onbewust al ook al is dit er niet en s nachts kan dit zich uiten in dromen:)
    niet fijn maar hoort erbij...

6. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, laatst ook eentje gehad. Voor de echo ook gedroomd dat ik op controle ging en op de echo te zien was hoe de baby als stof uiteen spatte door een infectie. Zo akelig, zat rechtop in bed!

7. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Meid ik heb er ook last van.. word er niet goed van brrrr :(

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heel herkenbaar..