Vroege bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RianneB, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Hee meiden,
    Ik weet dat er al tig berichten over dit onderwerp online staan.. Maar word gek van het zoeken, kom allemaal gekke dingen tegen...

Goed, ik ben vandaag (volgens mijn eigen berekening) 10 weken zwanger. Volgende week vrijdag eerste echo. Dus weet nog niks eigenlijk en dat maakt me mega onzeker... Ook al heb ik wel vanaf dag 1 het gevoel dat het gewoon goed zit.

Gisteravond stond ik op en voelde ik een pijnlijke steek rechtsonder in m'n buik. Tussen lies en schaambot. En nu heb ik eigenlijk al de hele ochtend af en toe wat steekjes links en rechts. Niet heel pijnlijk, maar wel gevoelig. Soms gewoon als ik anders ga zitten en soms als ik loop of opsta.

In theorie zou dit bandenpijn kunnen zijn toch? Maar overal waar ik kijk lees ik dat dat pas vanaf week 16 ongeveer kan... Hebben jullie er ervaring mee zo vroeg? Maak me een beetje zorgen... VK is alleen op spoednummer te bereiken en dit lijkt me niet echt spoed. :(

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Kan hoor. Hoeft niet speciaal 'vroeg' te zijn. Sommige hebben t nog eerder.

3. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het wel hoor, je baarmoeder rekt toch op en legt toch wat gewicht op die banden. Dus zou prima kunnen. Had de eerste weken als ik opstond van mijn bureaustoel een steek te pakken. Is nu weer over.

4. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Bedankt voor jullie reactie. Dus zolang het hierbij blijft, bij deze lichte steekjes, hoef ik me geen zorgen te maken?

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Nee hoor, ook als het ietsjes erger zal worden nog niet eens, hoort er echt bij.

6. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier had ik met een week of 6 al een soortgelijke pijn, waarbij mijn lies wel echt heel erg veel zeer deed bij het lopen. Toen ik de vk belde vertelde ze me dat het bandenpijn was. Maar inmiddels loop ik bij de fysio voor mijn bekken, zij denkt dat het toen al mijn bekken waren.

Dus niets om je ongerust om te maken volgens mij;)

Deel Deze Pagina