Hallo meiden, Vandaag dan eindelijk een positieve test in mijn handen (na 5 dagen overtijd). Goed het waren lichte strepen op de kv als zowel de sensi dipstick, maar streep is streep zegt de ha. Vrijdag heb ik een afspraak met de beste man. Ik heb namelijk bij onze dochter (januari wordt ze 4) het Hellp Syndroom gehad. Ben er slecht aan toe geweest. Gelukkig onze meid niet. Hierdoor heb ik een spoedkeizersnee gehad en heb nog een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen. Ook nog dik een jaar aan de bloeddrukverlagers gezeten. Nu hebben we voor we aan de 2e kinderwens gingen beginnen ons wel laten informeren. De kas dat het weer ontstaat is aanwezig, maar het hoeft niet! Hebben jullie ervaring? Vrijdag gaan we het vervolg bespreken, ik moet onder controlle van het ziekenhuis, maar dat is alleen maar goed.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij mijn eerste zwangerschap ook een acute HELLP gehad en met 35 weken bevallen van zeer klein kindje....was angstig voor herhaling hiervan maar is gelukkig meegevallen .... Ik heb zelf totaal geen HELLP klachten gehad zelfs geen verhoogde bloeddruk. Wel prematuur bevallen maar dat had totaal andere reden, ondertussen alweer flinke een heerlijke 4 maanden oude baby ☺ Hoeft dus helemaal geen herhaling te worden van je eerste zwangerschap! Geniet ervan!