Mijn man heeft nieuwe nodig en nu dacht ik... sla je slag. Als ik ze koop kan ik mooie en lekker zittende voor hem aanschaffen. Het vrouwenoog wil ook wat Wie heeft goede tips?
Action, echt waar De ziki boxershorts voor heren zijn echt van superfijn materiaal, en ze hebben van alles, van plainsaai zwart tot flitsende patronen, mijn man wil niets anders meer. Hij draagt ook graag muchachomalo trouwens, een stuk prijziger, maar superkwaliteit!
Mijn vriend heeft ze ook van de Hema en zitten heerlijk. Zijn idd wel saai grijs en zwart. Voor mijn oog heeft hij een aantal van CK zitten ook heerlijk en zien er mooi uit maar de prijs is wel een flink stuk hoger.
Mijn man heeft de boxers van Calvin klein in zo'n zwarte glimmende stof met veel stretch. Hij vind ze super fijn zitten en ik vind ze ook absoluut niet lelijk Het is prijziger dan andere boxers maar als ik zie hoe lang mijn man zijn boxers gebruikt, vind ik ze het wel waard.
Hier hema. Zijn saai maar als ik t mag geloven zitten ze heerlijk. En tja waarom mijn vriend ze niet zelf koopt is dat t hen niet interesseert denk ik 😉
Normaal hema (de zwarte maat m). Nu hebben ze mooie van Australian bij de Dirk. Wel n maatje groter nemen. Hema: 2 voor 9 euro. Dirk : 2voor 5 euro (aanbieding)
Mijn man heeft altijd boxers van de Hema. Beetje saai misschien, maar dat kan mij niks schelen. Als ze maar lekker zitten....
Mijn man droeg altijd Björn borg, tot hij de boxers van Tommy Hilfiger ontdekte. Die vindt hij nog beter zitten.
Mijn vriend heeft ze altijd van Petrol. zitten lekker en staan mooi. ook in leuke designs. en ze zijn heerlijk zacht
Mijn vriend zweert bij de boxers van Under Armour. Kosten wel een beetje (19 euro per stuk ), maar tot nu toe de enige boxers die echt lekker zitten bij hem. Nou is hij lang met hele stevige bovenbenen, dus hij heeft vaak dat boxers bij hem omhoog kruipen. En deze doen dat dus niet. En nog een voordeel: ze zijn bedoeld om mee te sporten, dus binnen een uur droog na het wassen