Lieve dames, Misschien dat een van jullie zwangeren dit herkend, Heb nl net weer negatief getest met kv 2 voor 5. Ben nu 8 dagen over tijd en altijd superregelmatig. Zondag vescheen er na de afleestijd een streep. Mijn temperatuur is dus nog steeds hoog, 37.1-37.2 (normale temp is 36.6-36.7) Wie herkend dit? en heeft misschien heel laat positief getest? groetjes
wanneer ben je met anticonceptie gestopt want de eerste x was ik ook 9 dagen over tijd en toch ongi en ik ben ook altijd om de 28 dagen ongi geworden de maand er op was ik zwanger
Hoi Rilana, Ik ben in november vorig jaar gestoptm et de pil. Sindsdien superregelmatig. 35*35*33*35*35 Wel lange cyclus.
Spannend hoor! Het kan zijn dat je hcg-waarde pas laat te zien is. Hij verdubbelt elke twee dagen, dus als je het volhoudt, test overmorgen nog een keer met ochtendurine. Veel succes!
Hey Helena, wat fijn dat je straks bloed mag laten prikken! Ik ga voor je duimen dat je een positive uitslag krijgen. En anders weet je wel waar je aan toe bent, want dat wachten is ook niks!! Succes!
Ik testte met 5 dagen overtijd ook negatief, zelfs geen spoortje van een streep! Met 8 dagen over tijd was er opeens wel een joekel van een streep te zien... Dus wie weet, ik duim voor je.
dank inkiewinkie, Hoop het ook. maandag krijg ik de uitslag van mijn bloedtest. Ga het weekend nog wel een testje doen... x