hoi hoi ik vroeg me af of jullie wat tips hebben tegen misselijkheid, ben al een paar dagen goed misselijk maar vanmorgen sloeg echt alles ik kon niet eens lopen en het enige dat hielp was op mijn bed blijven,heb me dus ook maar ziek gemeld nou wil ik dat niet te veel doen maar ik zal niet weten wat ik er aan kan doen. dus misschien hebben jullie een tip? b.v.d groetjes
mijn misselijkheid is vanaf vandaag echt begonne. in de ochted heb ik ook braakneigingen gehad, maar omdat mijn maag leeg was, kwam er nix uit. ik heb sinds een paar dagen die sea band gekocht bij de etos en draag hem zo wat de hele dag. mijn misselijkheid komt nog af en toe maar in mindere maten, dus misschien helpt het jou ook. succes
Ik heb er zelf niet zo'n enorme last van gehad, maar het schijnt het beste te zijn als je gewoon zo rustig mogelijk opstaat. Desnoods ontbijt op bed met een cracker en een kopje thee. Zet de wekker misschien iets eerder, zodat je rustig wakker kunt worden en niet meteen moet rennen en vliegen. Verder gewoon steeds kleine porties eten, de hele dag door. Sterkte met de misselijkheid in ieder geval.
cola, groene appels, komkommer en kwarktaart eten helpen hier. Verder mijn tandenpoetsen met paradontax in plaats van gewone tandpasta, want daar word ik erg misselijk van. Wat hier het beste helpt is 's avonds om 9 uur naar bed gaan. Hoe uitgeruster ik ben, hoe beter ik me 's ochtends voel. Een andere tip is nog accupunctuur. Wordt door veel verzekeringen vergoed. Ook het masseren van de binnenkant van je pols werkt (zelfde principe als de bandjes). Als te erg is kun je ook speciale medicijnen ervoor halen bij de gynaecoloog/ huisarts.
Bij mij helpen de raarste dingen. Ik word overigens misselijk van zowel 'veel' in de maag hebben als niks in de maag hebben, het zakt enorm langzaam, erg vervelend. Ik sta idd heeeeel langzaam op en ben ook echt ultra-duf in de ochtend. Ik eet vaak wel een cracker in bed. Dat helpt om de douche te overleven, want ik op de een of andere manier word ik heel naar van douchen. Als ik eenmaal mijn yoghurt met fruit en muesli op heb, gaat het wel weer even. Ik drink ook veel Spa citroen met gember. Gember zelf schijnt ook te helpen. Kan je ook bv door een milde curry doen, als je dat wegkrijgt. Regelmatig kleine porties. Ik weet dat ze zeggen niet te vet, maar ik heb een onbedwingbare neiging tot kaascroissantjes en die eet ik dus wel
Inderdaad niet te warm douchen, want daar wordt je onpasselijk van. En als je qua eten ergens zin in krijgt, hoe raar het ook is, aan toe geven. Als je er zin in hebt, blijft het vaak ook in de maag zitten en smaakt het ook nog. En had ik al verteld dat heerlijke verse zelfgemaakte smoothies ook werken