Toegeven aan honger??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marian, 9 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik heb dus de laatste dagen elke keer een erg hongergevoel.
    Ik ben gestopt met roken, dus dat zal een van de oorzaken misschien wel zijn, maar moet ik hier nou aan toegeven en heb ik het nodig of moet ik me inhouden? Zou het alleen komen door het stoppen met roken of komt het door de zwangerschap?

Marian

2. Niet meer actief

Beide denk ik... ik heb ook meer honger dan normaal (niet net gestopt met roken) en als ik er niet aan toegeef word ik misselijk. Zou het als ik jou was zoveel mogelijk oplossen met gezonde dingen, een extra stukje fruit ofzo...

3. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Inderdaad.. Steeds kleine beetjes eten en het liefst gezond. Als ik niet toegaf aan mijn trek in die eerste weken, dan werd ik echt heel beroerd...

4. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ik zou er idd wel aan toegeven, hoor. Je lichaam geeft het toch aan, een extra stuk brood of fruit idd!

XXX

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik heb dat in het begin ook heel erg gehad toen ik gestopt ben en ben de eerste 10 weken wel 6 kilo aangekomen.
    Ik heb gewoon gegeten als ik zin had en merkte vanaf een bepaalde tijd dat dat wel overging en dat mijn gewicht op hetzelfde bleef.
    Ik denk dat ik er even doorheen moest, misschien jij ook wel.
    Maar dat is meestal wel als je stopt met roken zoek je een altenatief/meer snaaien en nu als je zwanger bent heeft je lichaam nog meer nodig.
    Succes ermee en geniet er lekker van

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dan denk ik dat ik nu maar even een lekker krentenbolletjes ga eten ;)

Bedankt voor jullie snelle reacties!

Deel Deze Pagina