darmkrampjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kirst78, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heeft iemand het wondermiddel tegen darmkrampjes? Madelief is 's avonds zo onrustig en het is gewoon zielig om te zien. VSM werkt niet echt en ABC Dophilus durf ik niet te gebruiken, omdat dat bij onze oudste averechts gewerkt heeft. Heeft iemand anders nog iets wat eventueel wel zou kunnen werken?? Alvast bedankt!

2. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    je zou infacol kunnen proberen. Werkt goed. Moet bij iedere voeding gegeven worden. Kijk maar eens op www.infacol.nl.

Succes!

3. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    ik gebruik ook infacol super spul!!

Je kan het onbeperkt gebruiken en je kan er altijd mee stoppen.
    Het komt niet in de bloedbaan terecht dus ze krijgen er geen luie darmpjes van.
    Het smaakt naar sinaasappel en moet altijd vreselijk lachen om het gezicht van Dean als ik het geef haha

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Thije ging juist spugen van Infacol, ik vind het troep.

Darmpkrampjes horen er volgens mij helaas een beetje bij, na de eerste 6 weken wordt het wel minder.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Infacol werkt goed als ze veel lucht mee naar binnen krijgen, ik heb toen om die reden infacol gekocht, ipv dat spul van VSM, (ben de naam even kwijt ;)).
    Werkte hier erg goed, ze kon daarvoor niet goed boeren en met een dag of 2-3 aan de infacol, lukte dat ineens wel.

Verder zijn we op een gegeven moment bij de osteopaat geweest en dat hielp erg goed, (maar Thirza had dus naast de krampjes ook last van veel opspugen, voorkeurshouding, ijskoude handjes en voetjes, en daardoor erg slecht slapen en steeds slechter drinken).

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik gebruim Sab Simplex en dat ging vanaf de eerste fles super. Nu eigenlijk vrijwel geen last meer. Milan is nu 10 weken en doe het nu nog door iedere fles. Over 2 weken wil ik gaan afbouwen.
    Het is overigens te bestellen via internet (via een duitse apotheek).

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Cinababy ;)

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.158
    113
    Vrouw
    Misschien extra water bij in de fles? hier hielp en infacol niet,, werden de krampen alleen maar erger door,,
    Savonds in bad doen en dan een masage over de buik hielp hier goed,, echt voordat hij naar bed ging daardoor werd hij zow moe dat hij gelijk weg sliep,,

Liefs

9. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij gebruikten ook infacol, nou na 2 keer proeven slikte madam het niet meer door hoor, ze vond het vreselijk vies maar ik heb best een pittig kind, hihi!
    de krampjes gaan inderdaad na 6 weken over, hier wel ;)

10. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Bij ons hielp geen van allen. Ik weet niet of je borstvoeding of de fles geeft wij gaven flesvoeding en zijn toen speciale voeding tegen spugen en krampjes gaan geven dit werkte prima. Als je felsvoeding geeft is het misschien een idee dat je dat een keer met de CB arts bespreekt. Bij ons heeft het uiteindelijk tot 4 maanden geduurd maar hij heeft nu nergens meer last van. Je zou ook in het geval van flesvoeding kunnen kijken met welke fles je het geeft. Bij ons werkte de difrax fles ideaal.

Misschien heb je er niets aan maar misschien kan je er wel wat mee!

Succes,

Groetjes Lysanne

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. De CB-arts die had het ook over infacol, kon al niet meer op de naam komen :-s Daar waren meer goede berichten over, aldus de arts. Morgen maar meteen komen. Vreemde nu is wel dat Madelief heerlijk ligt te slapen, heeft ze al enkele dagen niet meer gedaan rond deze tijd. Hopelijk dat ze vannacht een keer goed slaapt, zodat wij ook een beetje aan onze rust toekomen. Maar het blijft een zielig meisje als ze zo'n last van haar krampjes heeft!
    Ik geef trouwens de fles, dus mochten de druppels niet werken dan zal ik maar eens overleggen over eventuele verandering van voeding.

Deel Deze Pagina