Nachttopic! Voor al die nachtbrakers hierzo ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Floortje90, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Ik ben vannacht wel wakker geweest maar dwong mezelf om niet op zp te kijken. Nu onderweg naar een dagdienst in het ziekenhuis.

2. Amare

Amare Niet meer actief

Nog meer nachtuiltjes wakker?

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
  4. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook weer even. Gisteren een nacht doorgeslapen in het ziekenhuis om mijn ziekenboeg te ontvluchten en dat is aardig gelukt. Nu weer wakker, omdat ik om 6.15u mag bellen naar de verloskamers omdat ik ingeleid word vandaag. Jeejjjj, vandaag zal ik mijn derde dochter gaan ontmoeten. ;)

Oh en de ziekenboeg is zo goed als beter, dus we kunnen allemaal ontspannen de komst tegemoet zien.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Spannend!! Veel succes!!

Ik ben alweer een paar uurtjes wakker. Eerst omdat de baby's in m'n buik me wakker hielden en daarna toen ik bijna sliep ging m'n dochter keihard hoesten...
    Ben benieuwd of ik nog ga slapen voordat ik straks weer op controle moet ;)

6. Amare

Amare Niet meer actief

Wauw, succes!

7. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Nog iemand wakker?

8. Amare

Amare Niet meer actief

9. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Pff hier ook nog steeds drama nacht en dat met kerst bah

10. Amare

Amare Niet meer actief

Ik kan gelukkig heel goed slapen, maar heb nu nachtdienst met de kerst.
    Rot joh dat je zo slecht slaapt.

11. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ow ook niet leuk nacht met de kerst of vind je dat niet erg?

Ja sliep heel goed maar nu sinds een week steeds meer moeite met slapen. De baby in mijn buik houdt me behoorlijk wakker helaas.

12. Amare

Amare Niet meer actief

Nee lekker rustig, heb ml al langs alle verplichte bezoekjes gestuurd waardoor we vandaag heerlijk kunnen relaxen:D

Pff lijkt me dat je dat dan helemaal uitgeput bent als je al meer dan een week slecht slaapt! Of doe je nog een middagdutje?

13. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

Nee meestal niet lukt ook niet ben nu net in slaap gevallen op de bank 1,5 uur scheelt weer een beetje :)

14. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Oeh een nachttopic! Goed dat ik het weet voor aankomende nacht!
    Kamp nu al bijna twee weken met zwangerschapsischias... Wat een drama is dat zeg! Overdag gaat het nu iets beter, loop wat meer recht op dan dat ik rond strompel.. Maar 's nacht's... Vreselijk! Val redelijk goed in slaap, en word dan rond 1 uur wakker omdat ik moet plassen... Dan lig ik een paar uur wakker van de pijn tot ik de volgende paracetamol weer in mag nemen. Soms lig ik van 1 tot 5, soms van 3 tot 5 wakker... Hoe later ik wakker word hoe meer ik een juichmomentje heb.

Vandaag toch maar proberen van de 2e kerstdag te genieten bij mijn schoonouders... Vanaf 30 december was er eindelijk plek bij de fysio dus ik hoooop dat dit ook meer verlichting geeft!
    Zit ondertussen helemaal in de ziektewet hierdoor, als kraamverzorgster is het niet te doen, dus overdag slaap ik soms ook hele kleine hazenslaapjes.
    Leuk om hier een beetje mee te kletsen!

15. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Wow beterschap!
    klinkt niet echt prettig als je zo lang wakker ligt van de pijn!

Het is nu dan wel geen nacht maar ja, werken met kerst is ongeveer hetzelfde ;)
    Tenminste, hier is het dan altijd heeel rustig.

16. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Werken met kerst voelt idd ook zoiets! Ik had eigenlijk ook moeten werken vandaag... Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk. Al had ik liever gewoon lekker gewerkt en pijnvrij geleefd...
    Werkse hoor vandaag!!

17. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even tussendoor: ik ben de 24e bevallen van een mooie dochter. Als ik straks wakker lig met n nachtvoeding kom ik bijkletsen;)
    Voorlopig neemt manlief de eerste twee nachten waar, aangezien ik nog niet echt op de been ben.

18. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Gefeliciteerd!!
    Is alles verder wel goed gegaan?

19. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Gefeliciteerd Tiniedice!

Ik was zo moe van alle kerstdrukte dat ik 'ongewoon' laat ben wakker geworden ondanks de pijn! Kon meteen paracetamol innemen en hopelijk snel weer verder slapen als deze is ingewerkt.
    En, met dat genachtbraak ben ik lekker de eerste van mijn man en ik die de sneeuw heeft gezien! Haha! Prachtig :)
    Truste voor degene die ook proberen te slapen en succes voor de gene die wakker zijn/liggen!

20. Zoyefa

Zoyefa Actief lid

3 sep 2014
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook nog wakker... En ook wij hebben de sneeuw al gezien haha! De baby's in mijn buik hebben een omgekeerd dag/nachtritme denk ik... Kom maar niet in slaap en ben onrustig...

Deel Deze Pagina