Met twee in je buik is het helemaal een gezellige drukte denk ik! Pfoei! Ik lig nu gelukkig nog niet wakker van de kleine. Voel hem wel regelmatig schoppen maar dat is nu nog subtiel haha. Heb toch weer drie uurtjes verder geslapen maar werd helaas om 7 uur weer wakker met veel pijn. Hopen dat ik nog heel even kan soezen voordat ik de sneeuw even in ga! Onze hond zal het geweldig vinden denk ik!
Pfff Anne, persoonlijk ben ik liever wakker van mijn buikbaby's dan van de pijn... Lijkt me echt drama. Ik ben nu nog wakker, maar voor hoe lang?!
Gezellig 2 baby's in de buik die van mij waren ook altijd in de nacht druk. haha. Hoop dat je zo kan gaan slapen! is toch wel heerlijk met deze kou.
Ha J, ach ja, ik lig wel in bed hoor, onder twee dekbedden! Dus koud heb ik het niet... Wat voor werk doe je, gezien je in de nacht zit?
Hier ook weer present. Kan niet slapen, ben niet zo lekker. Hoofdpijn, nekpijn en snip verkouden waardoor ik amper kan ademen.
Oeh lekker warm. Hier is het koud. brr. maarja extra vest aan en een bakkie thee. Ik werk in een verpleeghuis en hospice. Dat zit in 1 gebouw. Hospice werken wij alleen in de nacht.
Nee, werkt niet helaas. Hoeveelste nacht is het voor jou? Ik heb het altijd koud tijdens de nachtdienst. Drink de hele nacht door thee en warme choco plus een vest dan is het goed te doen. Ik mag in januari weer, heb nu vakantie.
Balen Elena, geen neusspray ofzo in huis? Kan misschien wat verlichten? J, wel mooi werk in een hospice, maar emotioneel zwaar lijkt me! Hebben jullie wel een soort van achterwacht, just in case?
Lekker! geniet van je vakantie, ondanks dat je beroerd bent. Gebeur altijd in je vakantie he. Dit is mijn 1e van de 2. Dan even vrij en het weekend weer 3. In januari gelukkig weer wat rustiger. Werk je ook in de zorg?
Het kan best zwaar zijn, ligt ook aan de leeftijd. Als je er dochters bij hebt zitten die jonger of net zo oud zijn als ik, vind ik het wel lastig. Maar kan het eigenlijk altijd wel loslaten. Het is zeker mooi werk! Ik heb een verpleegkundige achter de hand, dus die kan ik altijd bellen. Gelukkig. haha.
@Zoyefa; nee, ik ben voor de meeste neus spray allergisch en de zoutoplossing is op, om dat nu nog te maken zie ik niet zo zitten, morgenochtend maar doen. @j87; ja, ik ben kraamverzorgende. Zowel thuis in gezinnen als in het ziekenhuis. Daarnaast kan ik in de avond en nacht worden opgeroepen om te assisteren bij een bevalling.
[/QUOTE]@j87; ja, ik ben kraamverzorgende. Zowel thuis in gezinnen als in het ziekenhuis. Daarnaast kan ik in de avond en nacht worden opgeroepen om te assisteren bij een bevalling.[/QUOTE] Wat een gaaf beroep! lijkt me geweldig met al die mini mensjes, en gelukkige ouders. hahah maar goed kan denk ik ook wel eens anders zijn. Dus je hebt al heel wat verschillende bevallingen voorbij zien komen.
Het regent hier behoorlijk. Zal straks de sneeuw (meer ijs) weg zijn? Dan durf ik weer het huis te verlaten. Wel zo makkelijk. ( zo 5 jaar geleden vanwege sneeuwijs onderuit gegaan, en een whiplash opgelopen. Sindsdien geen enkele nacht meer doorgeslapen of een dag zonder pijn geleefd)
Wat heftig! En wel goede pijnstillers? Hier bij mij geven ze code geel ivm ijzel. Het regent hier best en dat bevriest natuurlijk gelijk. Ik ben echt een watje in de auto, en moet toch echt 20 a 30 min rijden om 7 uur. pff hoop dat het bij jou beetje minder glad is dan!
Sterkte meiden! Hier ligt een vieze drap buiten. Ik blijf vandaag lekker thuis. Lig al een paar uurtjes wakker. Manlief heeft nachtdienst en ik slaap dan zo slecht. Hoor allemaal geluidjes, kan mijn draai niet vinden ppffff. Gelukkig is de nachtdienst na vannacht over.
Pijnstillers werken niet meer. Zelf morfine niet meer. Moet er dus mee leven. Met slaaptabletten maak ik wel meer slaapuurtjes, maar ik ben dan door niet meer uitgerust. Effectief is het niet meer dan de gebroken nachten. Ik ben onder behandeling geweest bij een pijnrevalidatiecentrum. Daar adviserende de arts met alle pijnstillers en slaaptabletten te stoppen. Had toch geen zin, en had meer last vd bijwerkingen (verslavend, afkickverschijnselen) Dat was niet makkelijk.. Maar wel gelukt.
alleen slapen vind ik ook niks. haha hoor ook van alles. en dat terwijl hij het ook 12 nachten in de maand zonder mij moet doen alleen mannen slapen volgens mij beter haha. gelijk heb je, lekker thuis blijven! hoop dat het nog meevalt op de weg. en anders maar heeeeeel rustig ondanks dat er toch mensen zijn die het nodig vinden om met 130 km langs je heen de scheuren.