pff jeetje. gelukkig is het gelukt, maar leven met veel pijn en slechte nachtrust lijkt me verschikkelijk Nou sterkte ermee. En overdag?
Ja klopt, als mijn vent alleen is snurkt hij door alles heen. Als hier de verwarming aanslaat zit ik al rechtop in mijn bed haha. Ja bizar he, dan ligt er sneeuw en waarschuwen ze voor gladheid...en dan heb je van die achterlijke gladiolen die je plankgas voorbij scheuren. Lekker rechts blijven rijden en op je eigen tempo doortuffen haha.
Overdag.. Slaap ik nog wel een uurtje soms 2. Ik werk maar 1 dag op lokatie. (En dat is pittig) En het is de bedoeling vanaf Jan. Wat uurtjes vanuit huis te gaan werken. Alles zelf in te delen, mits het maar tijdens kantooruren is.
hahaha ja die verwarming! zie t al voor me. of je denkt dat je een deur hoor... echt bizar. en dan schrik ik me een ongeluk als ik ineens mn telefoon hoor trillen. normaal slaap je daar dwars doorheen. hahah Ja ik rij graag rustig met dit weer. normaal na een dachtdienst plankgas naar mn bed. Maar nu maar even relax rechts rijden... achter de langzame ( waar je, je anders verschikkelijk aan erger ) vrachtwagens aan!
Dat is wel fijn vanuit huis, kun je toch een beetje je eigen tijd indelen. En fijn dat je dan nog iets slaap kan pakken. anders val je een keer om van vermoeidheid en pijn. sterkte ermee. hoop dat je lekker even naar buiten kan.
Present. Liggend kan ik amper ademen dus dan maar half zittend proberen te slapen. Alhoewel nu steeds de poezen om de beurt komen knuffelen, leuk vrouwtje dat je speciaal wakker bent voor ons
hahah gezelschapsdiertjes zijn het. gaat dus nog niet erg lekker? Hier weer aan t werk. drukke eerst ronde zit erop. dus even lekker lezen op zp
Nee, maar het moet altijd erger worden voordat het beter gaat toch. Werkse vannacht! Laatste nachtje toch?
dat is zo. Nou hopelijk gauw beter! Mijn laatste nachtje indd. En dan op naar oud en nieuw Jij nog leuke plannen?
Wij krijgen visite. Dus we maken het thuis gezellig met hapjes en drankjes en sterretjes haha. Geen echt vuurwerk voor ons.
haha nou hier ook niet hoor. Houd niet zo van voorwerk. Sterretjes voor mn zoontje zal ik dan nog gaan halen, maar meer niet Wij hebben voor het eerst in 5 jaar geen huis vol. Deden het altijd bij ons, maar nu hebben we 2 schatjes kort op elkaar jarig in dec. en 3 dagen de hut vol gehad met bezoek. Dus nu even lekker iets voor ons 4-en,. al vermoed ik dat mn dochtertje wel doorslaapt. haha maar zoonlief die zal er wel bij zijn
Dat is de mooiste manier van niet kunnen slapen Geniet er nog maar even van straks krijst hij/zij je snachtst wakker Maaaaaaa maaaaaaaa hooooooongeeeeeeeeer