Lig hier ook al n uurtje wakker ivm kleine meid die zogenaamd een enge droom heeft om maar bij mama te kunnen liggen. En heb hoofdpijn ook. Dacht ik check dit topic ook maar even om mn gedachten even te verzetten. Hoop dat jullie inmiddels al wel slapen. Ps daro capsules gebruik ik ook als ik hoest. Idd een uitkomst. Maar je kan ze inmiddels alleen nog maar bij de apotheek halen. (Ivm boodschappen doen morgen)
Pfff Ik lig wakker. Drie jaar geleden braken op dit moment mijn vliezen... Morgen (of nu eigenlijk al) word mijn zoon gewoon al weer drie jaar...
Van harte gefeliciteerd! !! Hele fijne dag vandaag! Gaat veel te snel. Kleintjes zijn zo groot. En de bevalling lijkt nog gisteren haha
IK kom ook even in dit topic kijken . Kleine man is ziekjes en ligt te spoken. Tja wachten tot hij in slaap valt en dan kan ik ook naar dromenland . Blauwspeen; gefeliciteerd met je zoontje ! hopelijk hebben jullie morgen/vandaag een leuke dag
Goedenacht allemaal! Hier is het weer flestijd voor de jongste. Heerlijk even zo een momentje alleen met de kleine. Oudste eist overdag alle aandacht op
Bedankt. Doordat hij niet lekker is slaapt hij niet en doordat hij niet slaapt is hij alleen maar beroerder . Arme schat, ik wil hem dan gelijk bij mij in bed nemen en knuffelen
5 minuten nadat het stil werd spuugd hij zo de hele boel onder . Hup alles wassen, en uiteindelijk ligt hij toch bij mij . Kijken of het nu beter gaat ..
Gezellig! Ik mag weer een reeks nachtdiensten draaien Helaas vanmorgen (of eigenlijk gisteren..) iets te enthousiast geweest met t huis schoon maken dus nu al gruwelijk moe Nog 5 uur te gaan.. Waarom ben jij nog wakker?
Hier ook een nachtbraker. Kon niet slaoen en heb lekker een bordje friet gemaakt is dat niet zwaar nachtdiensten?? Lijkt mij wel zwaar namelijk
Yep hier ook wakker. 34 weken zwanger en voel me naar. Kan de vinger er niet op leggen. Buikgriep (wat heerst hier in huis) of indalings/voorweeen)boog niet prettig en ik ben zooo moe
Oeh klinkt goed! Hoe komt het dat je niet kan slapen? Of heeft het niet een specifieke reden? Nachtdiensten zijn niet zwaar zolang je maar genoeg slaapt Helaas is dat nu dus niet het geval haha Oh en als je er niet te veel achter elkaar hebt..
Wat voor werk doe je en hoeveel nachtdiensten heb je nog te gaan? Nog 5 uur en dan bel ik de vk. Mijn weeën zetten maar niet door. Sinds vrijdag al gerommel. Heb nu wel echt lichte weeën, maar niks serieus en geen ritme in te ontdekken. Terwijl ik inmiddels wel allemaal bloed verlies. Ben inmiddels redelijk gefrustreerd.