Meldt zich... Heb mezelf wakker gehoest en ben na een kwartier liggen blaffen en manlief wakker te hoesten en ook al geluid horend vanuit dochterlief haar kamer maar naar beneden gegaan met een dekentje (ga nu maar op de bank liggen) in de hoop dat we nog wat dropjes hadden. Helaas alleen van die harde Sallos 'dropjes'. Helpt niets helaas.
Cherie: Bel straks de vk even als de praktijk open is. Maartje: welkom! Helpt wat drinken niet? Smeert je keel een beetje. Ducky: werk ze! Ik ga nog een poging wagen om te slapen tussen de krampen door!
Hier lijkt t ook wat rustiger te worden. Kleine is nu wel de boel opnieuw aan t decoreren. Ga zo ook nog poging wagen
Thnx dames. Nee, drinken lijkt niet te helpen. Uiteindelijk net wel wat snoep uit dochter haar 11 november bak gepikt en dat verzacht nu wel iets. Had er helemaal niet eerder aan gedacht dat daar nog iets in zat. De haribo gummi beren zijn nu op... Baal best wel. Naast dat het hoesten erg pijnlijk is zou ik straks weer ff naar m'n werk gaan voor arbeidstherapeutisch werken (zit al lang in de ziektewet) en had er best zin in. Nu weet ik al hoe verrot ik me straks ga voelen en ik beter thuis kan blijven straks. Blehh baal ff flink van m'n keeltje...
Bah dat is inderdaad balen! Moet je lang werken of vier uurtjes o.i.d.? Misschien dat na wat slaap het weer wat minder is?
Ben jij ook zo'n nachtbraker? Of ben je ziek, en kun je daardoor niet slapen? Of worstel je misschien wel ergens mee? Kom dan gezellig hier postten, tussen 00.00 en 06.00 uur!!! Wie o wie mag ik als eerste verwelkomen? 'Beebi' soms?
Ik ben nou ook nog eens over mijn slaap heen. Pff wordt er beetje gek van haha. Om 22:00 viel ik half in slaap op de bank dus ik na bed. En was me slaap weg.. heel irritant
Gezelliiiiiiiggg!! Gaan we verder waar we gebleven waren?? *Krab, krab.. waar hAdden we het in vredesnaam ook alweer over*??? hihihi
Nou dat clomid bij mij aanslaat hihi en je vroeg wat ze verder gingen doen.. Ik heb dus leo operatie gehad 21 november.. daaruit zou een eigen cyclus kunnen komen.. maar tot nu toe nog geen druppel.. wel al 2/3 weken zeurend gevoel onder in de buik.. Na leo moet je 3 maanden dus afwachten.. dus moest eerst 9 maart pas terug maar dat waren 3 maanden en 3 weken.. dus ik gebeld nu mag ik 23 februari terug.. en als ik dan nog niet ongie ben of zwanger zal ik waarschijnlijk weer clomid moeten gebruiken vanaf het begin..
Hee een nieuwe Ergens was er al een nachttopic maar die is een beetje uuh.. zoek geraakt? Waarom maar tot 6 uur eigenlijk? Om nog even te reageren op je vraag in het topic van Poohbear: De 24 dagen was vanaf het punt van het verwijderen van mijn spiraaltje. Over de 11 dagen was ik ook zeer verbaasd en ben ook naar de HA geweest. Hij zei dat het geen kwaad kon tenzij het vaker voor zou komen.. Dan moest ik toch even terug komen. Maar aangezien dit de 23e dag is zal dat wel niet haha Waarom ben jij nog wakker?
Oh dat is vervelend ja! Ik zit nog steeds aangekleed en wel op m'n stoel! Verder ligt er nog steeds (al uuuren) een aangebroken leverworst op tafel, te lonken naar mij totdat ik weer trek krijg (meestal is dat midden in de nacht )) En er staan ook nog 2 bekers al uren leeg Ik ben bang dat manlief over niet al te lang naar beneden komt en zich boos af gaat vragen waarom ik in hemelsnaam nog steeds niet in bed lig.....
Ja is ook rot 3 maanden wachten.. voelt als stilstaan.. maar eierstokken moeten ook genezen en de tijd hebben om iets te gaan doen... dusja maar kan niet wachten tot 23e weer Door met het traject.
Uhh de ochtend begint al sinds jaar en dag officieel om 6 uur hahaha En bij veel moeders sowieso al omdat de kids vaak vroeg wakker zijn Apart dat jij zegt dat je spiraal verwijderd is en toen dus zo'n korte cyclus had! Ik zat gister zojuist met iemand te kletsen, die had juist een hele lange cyclus en ik vroeg me af hoe dat kon.. waarop zij zei dat dat kwam omdat haar spiraal was verwijderd en het dan normaal is dat het zo ontzettend lang duurt voordat je 1e cyclus op gang komt... Snap er nou ineens niks meer van, maar goed.. Maakt ook niet uit, want heb toch geen spiraal! Gezellig dat je hier ook komt kletsen! M'n oogjes worden wel wat kleiner inmiddels Weet je zeker dat je cyclus 11 dagen was, en dat het geen doorbraakbloeding was?? Vind het errug kort hoor! Toevallig ook zojuist met 1 gezeten die meende dat ze op CD 5 (!) al een positieve zwangerschapstest in haar handen had!!! Nou.. die kon dat topic ook beter niet openen geloof ik want ze kreeg me toch een lawaai over zich heen!