Sorry, helemaal vergeten hierop te reageren... (schaam...) Okee, wel duidelijk, maar wel ruk! 3 maanden wachten voelt inderdaad als een bevriezing.. ik weet er alles van helaas. Na onze miskraam moesten wij 2 maanden wachten, dat was ook flink klote! Maar ja.. je lichaam moet herstellen he! Maar goed ook natuurlijk, maar toch.. je wacht inmiddels al zo verschrikkelijk lang! Niet leuk meer Ik zal tegen m'n man zeggen dat ik honger had en daarom nog wakker was! Wel raar dat ik nog steeds m'n kleren aan heb... maar dat zal ie hopelijk niet zien met z'n dichtgeknepen slapende oogjes hihihi
Ik heb geen idee met cyclussen.. maar weet wel dat kort is 11 dagen.. En op cd 5 positieve test lijkt me innd ook sterk haha. Maarja als je net komt kijke in dit wereldje hoop je natuurlijk dat het gelijk lukt. Had ik ook maar goed ben nu alweer een jaar verder met ziekenhuis en nog geen 1 eitje gehad.. (Nooit van mezelf eiglk ja toen ik 13 en 14 was 2x.. )
Uhh ja daar zit wat in inderdaad.. ik mag gewoon tot 8 uur werken en dat heet nachtdienst Kleinigheidje Het ligt er waarschijnlijk ook aan welke spiraal je hebt? Ik had namelijk de Mirena. Het kon geen doorbraak bloeding zijn omdat 5 dagen een beetje lang is En normaal heb ik 5 dagen feest dus het klopte precies zeg maar.. Daar was de HA het ook mee eens.
Ja pff rot hè om dan stil te staan.. maar na een miskraam kan het ook fijn zijn.. om het een plekje te geven. Hihi als die het wel ziet kan je zeggen dat je het koud had hahah.
Das waar! Maar dat hoop je ook als je niet net komt kijken.. haha Nog geen 1 eitje gehad?? Heftig joh! Dus jij kan ook niet zwanger raken dan? Tenzij jullie eiceldonatie gaan doen? Of begrijp ik dat verkeerd..? Reactie op je andere bericht: heb het denk ik warmer als ik naast manlief lig, dan hier beneden hoor! Kachel staat vast en zeker al weer op 17 En manlief zal wel een graadje of 20 zijn gok ik zo hihihi
Werk je ook in de zorg? Ik weet niet of het aan het soort spiraal ligt.. ik heb daar de ballen verstand van 5 dagen is wel lang voor een doorbraakbloeding ja, maar anderszijds hoor ik toch wel vaker vreemde dingen hoor.. Zo las ik eergister nog dat er iemand was die 7 dagen lang ongesteld was, en daarna zwanger bleek te zijn! Rare wereld! Haha
Dankjewel! Misschien dat ik daarom (onbewust) de slaap niet kan vatten?? We moeten pas eind van de middag, ben benieuwd (vooral ook wat manlief gaat zeggen, die is meestal niet zo spraakzaam/nieuwsgierig... soms best lastig!)...
Nee geen eiceldonatie dat is denk nog heel ver vooruit gedacht. Ik heb ook pcos. Dat wist ik al op me 18e omdat me zus het ook heeft alleen zij werd onregelmatig ongesteld en ik helemaal niet dus had me gelijk laten onderzoeken zodra ik 18 was. Van daar uit wist ik dat ik niet zelfstandig zwanger zou raken.. dus nooit bescherming gehad geen pil of condooms. . Heb op me 18e een miskraam gehad (wist niet dat ik zwanger was) was ongeveer 11 weken.. nu sinds vorig jaar december de stap genomen voor het ziekenhuis dan.. Dus heb die Leo operatie gehad en hebben eitjes weggebrand.. maar na een leo worden de eierstokken gevoeliger voor clomid.. dus heb kans dat er dan wel gewoon een groei is.. wat te hopen valt
@beebi.. sorry, again over je berichtje heen gelezen... *shame on me!* Even rust na MK kan voor sommige vrouwen prettig zijn.. Voor mij was het echter een hel, want ik wilde zo snel mogelijk dOOr! Niet dat ik ons eerste 'kindje' wilde vervangen hoor... maar vond dat we nu wel lang genoeg gewacht hadden/ het genoeg verdient hadden, dus wilde gewoon verder met ons leven... Ik heb trouwens een diagnose die er voor zorgt dat bij mij emoties trager verwerkt worden, dus bij mij kwam het besef weliswaar dezelfde dag, maar het Echte verdriet kwam pas maanden later...
Hee, net was ene 'hankele' ook aan het spieken hier... Had wel gezellig geweest als we nog een medekletser hadden gehad! Maar wie weet, komt ze nog terug Iemand van jullie 2 trouwens enig idee of hier uberhaupt mannen op dit forum actief zijn?? En sinds wanneer zijn jullie lid, eigenlijk? Edit: zie beiden sinds juli vorig jaar! Grappig... Zo, de leverworst opnieuw aangesneden (buitenkant was al uitgedroogd inmiddels blehhh ) dus nu ff smikkelen haha Nu het nog KAN!
waarschijnlijk had die persoon bloedverlies van de placenta wat over de baarmoeder mond ligt ofzoiets die groeit en gaat dan steeds iets los zitten en dat bloed dan.. mijn schoonzus heb weken gebloed toen ze 11 weken was tot 17 weken. Was ze aan bloeden en had ze krampen.. maar baby deed het goed en alles dus kwam van de placenta of iets. Nja ben geen gyn haha
Ik ga er maar vanuit dat de HA weet wat hij zegt.. en mocht ik als nog zwanger zijn zou ik gigantisch blij zijn. Maar voor nu ga ik er maar van uit dat die 11 dagen 'gewoon' een ronde was en ik nu weer bijna aan het einde van mijn rondje zit. Al begin ik nu wel een beetje te twijfelen door die 7 dagen lange ongesteldheid.. maybe toch maar een testje wagen morgen
Op zich fijn denk, dat het al zo jong duidelijk was? Maar vraagje, je zegt dat je geen eitje hebt gehad.. al een jaar lang... maar Oooo sorry.. lees dat jullie pas sinds december in het ZH lopen. Ik vroeg me al af hoe dat dan kon, want i.p. als je in het ZH loopt zou je hormonen moeten krijgen die zorgen voor eirijping Vandaar dat ik het me even af vroeg Gaan jullie nu aan de Clomid dan? (of heb ik hier met m'n moeie ogen nou ook per ongeluk overheen gelezen??? )
Oh ik werk overigens niet in de zorg maar in de beveiliging (A) Het is echt te rustig nu dus ja, dan ga je maar even lezen Ik heb geen idee of er mannen actief zijn, in het topic 'hoe zou het nu gaan met' hebben ze een paar keer gezegd van wel. Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat je als man hier moet doen met al dat 'vrouwen' geklets haha Beebi: laten we hopen dat het gewerkt heeft en dat ze nu een soort van 'gereset' zijn!
Bizar zeg! IK zou me ernstig zorgen maken! Ik had bij m'n MK 1 heel klein veegje lichtroze afscheiding, dus gingen gelijk al alarmbellen rinkelen.. ik VK bellen: nee hoor mevrouw, maakt u zich niet ongerust! Maar wel goed dat je belt... Volgende dag was het mis! :x Goed mis...
Haha ja waarschijnlijk wel. Heb al 3 rondes clomid gehad maar was resistent. Vandaar die Leo operatie. En als ik daarvan niet ongie of zwanger wordt ( in die 3 maanden dus) dan start ik hoogst waarschijnlijk weer met clomid 50 mg.
Ja raar hè. Zij bloedde echt als een ongesteldheid 6 weken aan een stuk.. (Ze was ook bang. Want had van te voren ook een miskraam gehad) maar ze had elke week echo en baby bleef het goed doen.. (is haar 3e kindje)