Nachttopic! Voor al die nachtbrakers hierzo ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Floortje90, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0
    Ik heb in 2011 mijn oma dood gevonden ik woonde bij haar.
    Steeds opgekropt en rond gelopen.. ptts aan over gehouden. Vorig jaar rond februari. Storte ik in. Beetje bij beetje opgekrabbeld. En toen richting ZH voor behandeling kinderwens. ( nog last van beelden van mijn oma) maar het heeft me ook sterker gemaakt. Ook die tegenvallen in ZH..

Het moment is kut. Maar ga tog Door wil mijn doel behalen en dat is een mooi wondertje krijgen.

Ik werk overigs bijna dagelijks met New born baby's. (Kraamverzorgende)

2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.610
    13.844
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hoe bedoel je?? :(

Ja schoonzusje.. ze heeft ontzettend veel gestudeerd.. maar inlevingsvermogen, ho maar... apart he? Ze zou er een prijs voor moeten verdienen ;)

Jullie leuke schoonfamilie trouwens?
    Mijn schoonouders zijn schatjes gelukkig :)
    En heb daarnaast dus 1 schoonzus met zwager en kids (j en m) :)

Zelf alleen nog een loeder.. ehhh.. moeder ;) en twee oudere zussen :)
    Oudste zus heeft 3 zonen, al jong gekregen.. oudste 2 zijn al volwassen inmiddels :) Was net geen 7 meer dat ik tante werd ;)
    En middelste zus heeft een m van 4,5 en een j van bijna 2 (koningsdag ;))..

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.610
    13.844
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hoop overeenkomsten ineens!
    Heb zelf in mijn dienst een bewoner horen vallen (niet gezien gelukkig), maar was dus wel degene die hem als eerste aantrof...
    Beelden staan vandaag de dag nog steeds op m'n netvlies, stresssymptomen zijn wel iets minder onderhand.. maar toch.
    Gebeurde november 2013... miskraam was eind aug. 2013...

Daarna ook PTSS gekregen... behandeling wilde ze me niet geven in eerste instantie...
    Krijg het nu pas na al die tijd over een week of 2 starten de eerste gesprekken (EMDR)...

Naar hoor, dat van je oma! :( Hug!

O: en andere overeenkomst.. ik wil me dus laten omscholen tot kraamverzorgster ;)

Enige vragen die ik voor je heb: hoe onregelmatig zijn je diensten?
    En vind je het soms niet moeilijk nu jullie zelf zwanger proberen te worden??

4. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    :eek: ben er gewoon even stil van...

Ik vind het wel knap van je dat je met baby's werkt i.v.m. je eigen situatie (niet rot bedoeld)

5. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0

Ik heb een leuke schoonmoeder.
    En dan nog 1 schoonzus (zwanger van haar 3e)
    En heb ik 2 schoonbroers waarvan 1 tje met m'n vriendin gaat of ja ex vriendin ben niet meer bevriend met haar dus hoop ellende. Hun willen ons 'voor' zijn met kindje krijgen.
    Heb nog niet lang geleden verteld dat we zwanger proberen te worden via ziekenhuis. En ja hoor nu komt zij ook in het ziekenhuis. -.-

Heb 1 zus. Heeft 1 kindje van 3,5 jaar. Ook op koningsdag jarig. Zelfde als m'n vriend. Hihi

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pomptiedom.
    Ik zal morgen komen kletsen, ik moet nu eeeeecht de laptop weg leggen.

Voor nu een knuffel voor jullie want ik zie veel nare verhalen voorbij komen.

7. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0

Ik heb ook emdr gehad.. dat werkte! Beelden zijn minder.. of ja schieten niet zomaar in eens Door m'n hoofd. Maar begin nu wel weer beetje last er van te krijgen ..

Over Kraamverzorgende.
    Diensten zijn hier meestal 8 dagen achter elkaar. En dan 3 dagen vrij. Meestal heb ik 8 dagen 1 heel gezin. Soms 2 gezinnen.. ligt er aan hè het valt

Ik vind niet moeilijk om er mee om te gaan. Is heel raar eigenlijk. ( dat is wat ik zei Tis geen kwestie van gunnen want ik gun het iedereen)
    Tis gewoon fijn om je liefde tog af te geven aan iets wat je zelf nog niet hebt..

8. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    De ouders van mijn man zijn van de gereformeerde gemeente (beter bekend als 'zwarte kousen') en daar mag je pas na het trouwen samen in een huis wonen en in hetzelfde bed slapen.. Wij hebben zelf voor een 'lichtere' variant gekozen. Zal er verder niet te ver op in gaan ;)

Ik heb een erg grote en gezellige schoonfam, het gezin alleen bestaat uit 40 mensen met de 41e onderweg..
    Zelf heb ik beide ouders nog en twee oudere zussen. Beide hebben nog geen kinderen.

9. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.610
    13.844
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dank, Micchan! Welkom hier alvast! :)

Maar kan nog niet garanderen dat ik elke nacht zo actief ben ik het nachttopic, hoor! ;) hahaha

Zou slecht zijn als ik dat NU alvast kon voorspellen!
    Dan is er iets totaal mis met m'n bioritme volgens mij ;)

LOL!

Edit: bij ons 3en klinkt het misschien heftig, maar wat jullie hebben meegemaakt is ook niet mis zo te lezen aan je onderschrift! :$
    Pittig hoor!

Tot morgen!?! ;)

10. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0

Ja lijkt raar. Maar toch als je werkt denk je er niet zo over na. Je kan je liefde geven aan die baby wat je zelf niet kan geven omdat je nog geen kindje hebt.. Ja heel raar om uit te leggen hihi

11. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    BAH! Echt idioot gewoon!

12. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Tot morgen!
    Ben er ook nog een nachtje :)

13. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Het klinkt niet raar hoor!
    Ik vind dat het eigenlijk wel logisch klinkt :)

14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.610
    13.844
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    #394 hummeltje5, 9 jan 2015
    Laatst bewerkt: 9 jan 2015
    Akelig meid :( Hoe komt dat dan zo ineens weer naar boven dan na zo'n poosje?
    En heb jij wel snel EMDR gekregen? Kreeg jij piepjes, of iets anders?

Je onderste zin is zeker waar! Kan ik vooral goed bij m'n eigen neefje en nichtje en ook aardig bij nichtje van manlief.. iets minder bij neefje, maar die is niet zo aanhankelijk ;) Is een echte banjer, bolleboosie :p

15. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.610
    13.844
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    :$ Zo hee! :$ Ik neem aan dat je de HELE familie bedoelt?
    Kan toch niet zo zijn dat 1 stel ouders nu nummer 39 verwachten?!?! :(:(:( :$

Maar is dus niet zo dat ze standaard in NB pas na het huwelijk het bed induiken zeg maar? Heeft bij jullie dus echt met het geloof te maken als ik het goed begrijp? Ik dacht dat je eerst dat eerste bedoelde namelijk.. ;) hihi

Oke, zwarte kousen dus.. prima toch.. ken er ook aardig wat uit Gelderland e.o. ;) Biblebelt he daaro ;)

Scheel jij veel in jaren met je zussen?

16. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.610
    13.844
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Idioot inderdaad.. beeb, dat wedstrijdje! :$

Meiden, ik ga! Ben als de dood dat m'n man zo wakker wordt..... :)

17. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0
    Nou ik kreeg die beelden (Hoe me oma dood om de grond lag) steeds zomaar te zien.. maakte niet uit waar ik was.

Bij ptts is het een rommeltje in je hoofd.
    Stel je een klerenkast(hersenen) voor daar zitten allemaal kleren(herrineringen) in die er uit gesmeten zijn. Dat moet opgeruimd worden...

Ik moest denken aan dat beeld wat mij het angstigste maakte.. en toen ging zij met 2 vingen voor me ogen van links naar rechts en dat moest ik volgen met alleen me ogen...

Zo ruimt je hoofd die kleren op..

Ff snel uitgelegd..

18. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0

Welterusten x

19. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Uh jah ik versta onder gezin: ouders + broers + zussen -oops-, bij familie denk ik meer inclusief ooms/tantes ed.
    Maar in jou uitleg is het idd de familie haha
    Ouders --> 8 kinderen --> 22 kleinkinder (23e onderweg) zo dan haha is misschien makkelijker ;)

En nee het is niet standaard in brabant dat je eerst moet trouwen ;) Is idd puur op geloof :)

Met mijn oudste zus scheel ik 8 jaar en met mijn andere zus scheel ik 3 jaar.

Weltrusten trouwens ;)

20. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Zelfs de snelle uitleg klinkt behoorlijk heavy..

Deel Deze Pagina