Kan het niet zijn dat het nog een beetje gevoelig is door de LEO operatie? Misschien dat een ander standje zou kunnen helpen?
Ja maar heb 21 november die operatie gehad.. Na een week hadden we weer seks en ook nergens last van gehad.. en we doen geregeld de zelfde standjes.. Daarom vind ik het raar.
Hmm dan weet ik het ook niet meer.. Misschien even met de gyn bellen en vragen of het iets ergs kan zijn?
Ja daar zat ik ook net aan te denken.. om maandag ff te bellen.. en even voor te leggen met die buikpijn.. Misschien wilt mijn lichaam ongesteld worden maar kan het net niet door breken.. zo gevoel is het.. Het wil wel maar komt niet. Hihi
Ja ik ook haha. Misschien mag ik dan eerder langs komen? Hoop het. Ga maandag bellen. En dan laat ik het hier wel weten. Pff en Tis weer zo laat hihi zo toch echt slapen. Anders is het straks licht en dan slaap ik nog niet haha
Het is weer bijna zo ver. Nu snel mijn tas pakken en de laatste mok koffie. Ben sinds kwart voor zes vanochtend wakker en heb niet meer kunnen slapen dus dit wordt een zware nachtdienst. Gaap!
Krijg je m'n reactie ook overdag terug! haha Nou, prima! We waren zowaar op tijd!!! aan de beurt! EN stonden ook nog binnen een kwartier weer buiten! Wij blij Hadden dus verwacht aan de IUI te gaan, maar nee hoor... beter zelfs! : We mogen nog een half jaartje verder met Clomid, OF we beginnen met Gonal-F spuiten (mochten kiezen). Dus ik heb er nog wel een nachtje over geslapen. Toch een beetje wikken en wegen natuurlijk. En heb uiteindelijk, ondanks dat we geen controles krijgen met Clomid, toch voor Clomid gekozen, omdat dat gewoon een hele hoop meer rust geeft... Dus.. hadden wij ook niet verwacht! En ga nu direct maar m'n onderschrift aanpassen Jullie zijn wel nachtbrakers zeg met z'n 2en! Ik dacht dat IK erg was! Kwam die rare pijn in je buik dus door de buikgriep dan? Niet de gynaecoloog hoeven bellen neem ik aan?
Sorry, ik had nog wel zo gezegd te komen meeschrijven. Ben ziek dus slaap nu juist goed, hahaha. Maar ik zal binnenkort wel weer verschijnen.
wat fijn dat je zelf mocht kiezen.. Ja ik heb geen ervaring met spuiten.. Denk dat met clomid indd wat meer rust zou geven. Die buikpijn wat ik heb is niet van buikgriep.. ik heb nou 2 soorten buikpijn. -.- die in me onderbuik wat ik al 3 weken heb. En van de buikgriep op me maag. Dus ja nog steeds die rare buikpijn.. maar heb indd nog niet gebeld omdat ik met buikgriep toch niet na gyn kan. Bel misschien morgen als ik me wat beter voel.
Heerlijk om een keer op tijd aan de beurt te zijn! Dat gebeurd niet vaak in het ziekenhuis Wel fijn dat je zelf mocht kiezen hoe je nu verder wilt. En ik had nachtdiensten dus technisch gezien was ik geen nachtbraker haha afgelopen nachten heb ik heerlijk geslapen hoor (A)
Aii 2x buikpijn Dat is helemaal rot! Wel balen dat je nu nog een dag moet wachten, maar hopelijk word je snel weer beter!