Leuk topic, nachtbrakers! Hier een adhd'er met als gevolg daarvan al mijn hele leven slaapproblemen waar geen melatonine tegenop kan Als ik weer wakker lig zal ik aan dit topic denken
Niemand wakker hierzo?? Ik kan de slaap maar niet vatten... weet niet zo goed waarom... misschien omdat ik tig zwangerschapskwaaltjes heb?? En heb ook nog eens honger potverdrie... :s
Ohhh gezellig!! Zit wel op foon, dus tik n stuk langzamer En had zojuist mn vorige bericht aangepast haha Hoe komt t dat jij de slaap weer eens niet kan vatten? Storm??
Ik zit ook op mr telefoon. Altijd trouwens haha. Nee die stomme buikgriep. Pff heel tijd misselijk en maagkrampen. Gelukkig geen wc beurten meer. Haha mja ook niks meer gegeten sinds gisteren. En jij wel wakker van de storm of ?
Wat niet?? Haha Met name: Jeukende tepels Zeer pijnlijke borsten (net alsof ik een bh aan heb die minstens 2 maten te klein is... :s) Elke morgen misselijk gevoel totdat ik iets eet (ben nogsteeds akelig bang voor mk.. maar goed... i'll keep up the hope! ) In mindere mate: (Lage) rugpijn Vreetbuien (zoals nu)
Ja dat zijn er wel een paar hihi. Ik zie dat 22ste je nod is.. Dan kan je een testje wagen. Die angst zal denk ik blijven voor een miskraam. Maar dat moet je proberen los te laten. Als je zwanger bent moet je er van kunnen genieten! Ik duim voor je! Ik had ook veel klachten.. maar uiteindelijk zijn die zomaar verdwenen.. en derna kreeg ik die buikpijn.. heel apart. Je probeert het zwanger worden beetje los te laten.. maar je lichaam laat je steeds dingen voelen zodat je het niet los kan laten.
Blij toe dat die wcbezoekjes over zijn?? Jij niks meer gegeten al twee dagen.. en ik eet voor tien! Haha Zit nu ook aan twee beschuitjes! haha En n kop anijsmelk erbij.. morgen weer werken dus wil nog wel eventjes kunnen slapen!! Hoewel.. 'morgen'?? Kan beter zeggen: straks!
Nou.. deze kwaaltjes tezamen heb ik alleen bij mn eerste zwangerschap gehad! Dus hopelijk zegt dat iets goeds haha!
Haha ja ben zkr blij. Dat overgeven is niks voor mij. Het wordt dan altijd zwart voor m'n ogen. Dus dat geeft een eng gevoel. Mrgoed gaat beter dusja Ik hoef niet te werken ben ziek gemeld.. dat scheelt. Maar ik ga ook zo slapen... om snel beter te worden betekend veel rust hè. .
En angst voor nOg n mk loslaten... ik weet dat je het goed bedoelt, maar dat is natuurlijk vEEl makkelijker gezegd dan gedaan!!
Rusten is altijd goed inderdaad.. Ik duik er ook zo weer in hoor.. manlief zal wel vragen morgen.. Nog 1beschuitje en mn mok anijsmelk te gaan.. haha
Nou dan nog smakelijk met je beschuitje en anijsmelk. En weltrusten alvast. & werkze voor straks. Ik ga naar dromenland. Hihi