Nachttopic! Voor al die nachtbrakers hierzo ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Floortje90, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.618
    13.846
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dank je! Droom zacht! :)

Ps: anijsmelk is op inmiddels.. ;) :p (wat n nuttige info, he?! :D)

2. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Bah, hier al wakker vanaf 2.00. En waarom? Geen idee..
    Ja, voel me raar, heb echt er gevoel dat ik zwanger ben, maar of je daar wakker van kunt liggen? ;)

Ik zit inmiddels al een poosje beneden en heb celblok h al terug gekeken. Nu extant aan het kijken.

Wel een beetje balen, want ik moet om 7uur gewoon weer aan het werk :(

3. frozen11

frozen11 Actief lid

8 jul 2014
    119
    1
    18
    Het is nog nacht toch? ;)
    3e "nachtdienst" op rij voor mij, hond is aan de diarree en afgelopen 2 nachten hele huis vol :cool:
    Maarrrr nu helemaal niks :D dus tijd voor zp inplaats van poep ruimen op een nuchtere maag, eindelijk!!

4. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hier sinds kwart voor 4 wakker. Had een nachtmerrie en toen ik wakker werd kraakte het hele huis van de storm.. Brr..
    Moet over 2 uur opstaan. Nu al honger!

Spannend nogablokje, je mag bijna testen! Denk je dat het raak is?

5. frozen11

frozen11 Actief lid

8 jul 2014
    119
    1
    18
    Hmm das minder nogablokje, sterkte straks op je werk, ik ga maar poging wagen en terug naar bed want hoor de jongste pff zal je altijd zien is die wakker geworden van mij :)

6. Nogablokje

Balen! Helemaal omdat je al bijna op moet staan :(

Ja, ik heb sinds gister avond zomaar dat gevoel.
    Terwijl het alleen zo kan zijn als mijn ei opeens laat was deze maand.
    We zullen het merken van het weekend..

Ik heb het opgegeven om nog te proberen om te slapen.. Dat word een laaaaaange dag werken van 7-17.30 :)

7. Nogablokje

Ohh dat zul je net zien ja! Gelukkig is het nu iig niet je hond ;)

8. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Heb het hier ook maar opgegeven.. Vannacht maar weer inhalen hopelijk.
    Ik had er deze cyclus ook helemaal niet op gerekend. Hadden voor mijn gevoel niet op de juiste momenten geklust.. Schijnbaar toch een keertje goed :D

9. Nogablokje

Ja dat dacht ik over vannacht, want zondag op maandag ook al slecht geslapen ;) maar helaas..

Nu maar even een ontbijtje maken en dan heeeeel hard hopen dat ik vanmiddag misschien wat eerder weg kan op het werk, ik ben op!

10. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Ik ga er nu ook uit.. Dan hoop ik voor jou dat je komende nacht lekker door kunt slapen EN vandaag eerder weg kunt. Werkse!

11. Nogablokje

Ohh zie dan hoe moe ik ben haha.. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.618
    13.846
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik sliep eindelijk rond die tijd.. hahaha..

En niet zo'n klein beetje ook.. Heb m'n wekker nog gehoord, m'n man nog horen weggaan, zelfs nog zIJn wekker gezien (heeft 'n wake up light)... maar toen ging m'n wekker opnieuw (dacht ik)............
    En bleek het al half 12 te zijn!! :$
    Was m'n collega...: waar ik toch in vredesnaam bleef?! :$

Hahaha schaam me nOg dood! :p

Ernstig hahahaha maar kan er om lachen gelukkig ;)

Kon jij nog eerder weg, nogablokje?
    En zie dat je NOD al over 3 nachtjes slapen is...! Spannend hoor! :D

13. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0
    @hummeltje oohh vervelend. Maar wel goed geslapen blijkbaar. Hihi

Ik heb gisteren ook goed geslapen eindelijk.. alleen ik had een droom..kan niks meer herrineren.. alleen dat me moeder zei: 12 janauri ben je zwanger. (Me moeder leeft gwn nog)
    Dus toen ik vandaag wakker was had ik me moeder gebelt en gevraagd waarom ze zei dat ik 12 janauri zwanger was.. me moeder zegt waar heb je het over ik heb dat niet gezegt (toen kwam ik er achter dat het in me droom was.. zo levensecht leek het dus) en toen heb ik me moeder weer gebeld en toen zei ik dat het in m'n droom was.. en me moeder zei dat ze vanacht onrustig geslapen heeft..

Nouuh ik vind het heel apart hoor. Maar goed we zullen zien. :)
    Ik lig weer wakker.. omdat ik er steeds over na denk.

14. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0
    Ik werd wakker omdat ik moest plassen.. ik ga na de wc en zie beetje slijm erin zitten en eentje met lijkt wel licht roze bloed (sorry voor de onsmakelijke details)

Zal mijn menstruatie naderen?????
    Pff vervelend als je van niks weet. Nu kan ik dus ook niet meer slapen..

15. Nogablokje

Jaa ik kon om 13.00 weg ipv 17.30! Heerlijk even geslapen op de bank, en vannacht het klokje rond geslapen. Ik kan er weer tegen aan :D

Haha dan heb je wel heel lekker geslapen zeg!

En ja, nu nog 2 nachtjes slapen! Ben benieuwd vrijdag!

16. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0
    Pff!! Alweer hele nacht op de bank gezeten.
    Kon niet slapen van de zeurende pijn in me onderbuik..
    En dan blijf je maar denken wat ook niet echt je slaap bevordert.. en zo vaak slapeloze nachten. Wat is er aan de hand met mij ?? Zo ken ik mezelf helemaal niet. (Kan wel piekeren maar dat was dan half uurtje tot uurtje en dan sliep ik) vandaag ga ik ECHT bellen naar gyn. Gisteren was het dus al 4 weken dat ik die buikpijn heb. En dan nog eens met dat slijm voor 1 x.. nu steeds niks. Nog niet eens een stipje bloed of wat dan ook.

Wordt volgens mij gwn gek? Haha

17. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Dag dames

Even een vraagje, ik moet straks een aantal nachtdiensten achter elkaar draaien ivm ziekte van de huidige nachtdienst. Dit heb ik nog nooit eerder gedaan en ik wil heeeel graag tips van jullie om die 9uur door te komen!

Ik heb wel wat werkzaamheden maar dat is vrij weinig. Zelf heb ik helaas afgelopen weekend tijdens de weekenddienst alle rapportages al geschreven, anders had ik dit tijdens de nacht kunnen doen.

Het is dus geen slaapdienst..
    Tv kijken heeft geen zin in de nacht, daar komt toch niets en ik ben bang dat ik met een film in slaap val. Ik ben een ECHT ochtend mens en slaap elke dag al om 23.00uur :p nu moet ik dan pas beginnen!
    Wat kan ik behalve lezen op ZP nog meer doen om maar niet in slaap te vallen :p

18. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Ik draai geen nachtdiensten maar gelukkig slaapdiensten maar ken wel een hoop mensen met nachtdiensten. Wat ik vooral hoor is: de was van thuis meenemen en opvouwen en foto's inplakken.. Dit natuurlijk als al je werkzaamheden gedaan zijn..;)

19. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0
    Net weet 1 vlokje slijm met een stipje licht roze bloed?
    Heel tijd niks meer gehad en nu (oke is er wel maar 1) vlokje slijm.

Heb nog steeds niet gebeld. Dus morgen ga ik echt echt bellen. Haha. Maar vind het wel raar..

20. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.618
    13.846
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hee beeb (best wel leuk om te zeggen, net alsof ik zeg: hey, babe)! :D

Ben je nog wakker? ;)

Of iemand anders soms? Ik kan de slaap weer eens niet vatten...
    Het ging deze week avond na avond niet zo heel erg lekker tussen m'n man en mij dus ja.. dat is ff k*t zeg maar...

Zaterdagavond onze 'praatavond', maar nu zijn we dus alweer weg... ga het maar weer terugschroeven naar donderdag denk ik... zijn vaak weg de laatste tijd (ik met name)..

Wi o wie vergezelt me deze nacht? :D

Deel Deze Pagina