Ik BN nog wakker alweer!! Pieker veel en ben verkouden aant worden! Verstopte neus en ruwe keel is niet fijn om mee te slapen haha
Beebi, waarom moet je bellen dan? Had je al een belafspraak staan ofzo? Of heb ik weer iets gemist (doordat ik vermoeid ben, maar het niet toe wil geven.. )?
Nee heb geen afspraak staan.. Ja pas 23 februari. Maar heb sinds 17 december zeurende buikpijn.. Das inmiddels nu dus 4 weken.. En nu heb ik dat met dat beetje slijm waarvan ik niet weet wat het is.. heb dat nooit eerder gehad.. Daarom het vele piekeren en daarom dat ik wou bellen voor afspraak eerder fzo wil weten wat er van binnen gebeurd
Gezellig! Jij slaapt NOOIT vroeg, zeker?? Balen van je koudje en die roze vlokjes meid! Leuk dat hier inmiddels wat meer mensen komen meekletsen zo nu en dan! Benieuwd of er daar ook nog iemand van wakker is! Tik op tellie trouwens dus het gaat wat langzaam allemaal... Ik pak er maar ff een stukkie leverworst bij, haha Mag ik nu toch weer volop hebben haha! O... lekker dan! Heb de tv nog aan staan... is t programma afgelopen.. gaat ie ineens over op zo'n 06programma! :O *shocked*
Wat akelig die buikpijn continu! Zou een echo laten maken als dat kan.. Groot gelijk dat je even ter controle wilt komen! Helpt ibuprofen/paracetamol wel iets?
Slaap sowieso altijd wel laat. Maar dit jaar is echt bizar. Slaap echt de nachten gewoon niet. Gisternacht ook al niet ging vanmiddag om 3 uur ff slapen werd ik om 18:00 wakker.. dis veel geslapen heb ik niet. En nu nog niet kunnen slapen. Dat stomme piekeren ook. Zag dat je ongi bent geworden. Jammer. Maar goed volgende ronde beter! En nu lekker genieten van je stuk leverworst Haha ja verschrikkelijk die 06 programma's. Gaat nergens over haha
Ja weet je wat het is.. ik wil geen pijnstilling in nemen omdat niet echt pijn doet maar meer zeuren.. irritant is het meer.. En als ik dan paracetamol moest nemen had ik dat nu 4 weken lang elke dag moeten doen.. ook niet echt gezond. Maar ik had gelezen dat het ook innesteling kan zijn.. Innesteling komt ongeveer 10 dagen na bevruchting. . En 10 dagen geleden hebben we seks gehad.. (terug geteld vanaf 14 janauri)
Hmmm kan inderdaad, die innesteling.. maar dat houdt geen 4 weken aan neem ik aan..?! En dagelijks pillen slikken is niet goed nee.. Ik hoor er 4 te slikken momenteel (oa. antidepressiva) maar slik er 0 want ben veelste bamg voor risico's icm. Clomidmedicatie en in general voor ons ongeboren kind sowieso.. (kind to be zeg maar....)!
Ja misschien na vragen of het kwaad kan? Weet het eigenlijk ook niet. Maar snap je wel.. ik zou dat ook hebben.. ik moest eens met provera beginnen terwijl dat gyn dacht dat ik misschien zwanger was.. jaa had dus met tegenzin die provera ingenomen. Was dus wel vals alarm maar weet hoe het voelt. Ja mijn eigen conclusie.. wat ik me dus bedacht heb met die nachten wakker liggen haha. Is dat misschien rond die 17 december. . Eitje aant groeien was.. en een eisprong rond Begin janauri geweest.. en nu innesteling... Kan het ook niet verklaren.. Of ik ga gewoon ongesteld worden.. maar dan nog is het apart met dat beetje slijm wat licht roze is gekleurd. (Had dus gelezen dat innesteling slijm roze achting tot paarsachtig is..)
Sorry voor het lange wachten!! Even denken... wat zei je ook alweer?!? haha Lichtroze was bij mij foute boel toen... maar goed.. das weer n ander verhaal haha Ja meid ik weet het ook niet zo goed!! Ik heb het nog nooit voelen innestelen ofzo dus kan je niet helpen helaas... Ik maak t niet al te lang meer trouwens hoor!! Begin n beetje weg te zakken... *gniffel*
Hihi maakt niks uit. Mij maakt t ook niks uit of ik ongie wordt fzo maar wil wel dat er iets gebeurt haha Maar ik ga ook slapen. Anders morgen weer zo slechte dag. Welterusten xx
Is goed meid.. eet ik mn laatste stukkie leverworst op! (is al de tweede leverworst in huis deze week...) haha Heb je net een berichtje gestuurd als het goed is??! In de hoop dat ik de goeie voor me heb?.... Ik lees t wel.. welterusten!! 1 schaapje, 2 schaapjes, 3 schaapjes.....
Nog een half uur wachten hahaha Ga maar ff een kop anijsmelk maken voor mezelf... net thuis na een dag lang winkelen!! :O Moeie voeten en een moe hoofd!
Beebi hier wel innesteling gehad was idd slijm met lichtroze en krampen Ik ga deze nacht niet vol houden denk ik zo, hele dag administratie en belletjes gepleegd ben behoorlijk moe dus hopelijk een nachtje doorslapen