Oh dat is vervelend als je steeds niet moe bent. slaap je overdag dan nog wat? Dat je man dat hoor haha die van mij ligt in hele diepe rust als die zijn kussen aanraakt Nu ik werken ben dan kan die ineens alles horen ( wb de kids ) hahah
Ik sta rond een uur of half 9, 9 uur weer fris en fruitig naast m'n bed! M'n man sliep altijd al vrij licht maar sinds ik een aantal keer er tussen uit gesneakt bent slaap ie helemaal als een veertje zo licht.. Michann (oid.) ja ik ben er nog! Had het zo druk met al die topics teruglezen dat deze doodleuk nog open stond hahaha... Meiden.. ik heb hongerrrrrrrr! Hebben jullie dat ook wel eens midden in de nacht?? Ik ben raarrrr, ik weet het
gewoon weinig slaap nodig ik ken het. als we maar fris en fruitig en aardig blijven Oh als ik niks eet voordat ik ga slapen dan heb ik ook echt honger, liefst ff nog broodje kroket ofzo haha. en nu ik nachtdienst heb gaat er ook van alles in!
Ik eet tegenwoordig als een nijlpaard .. Kan de hele dag en nacht wel eten. Ik sta ook niet meer op de weegschaal tegenwoordig haha Waar heb je trek in Hummeltje ? Hihi
haha maar gezien je aantal weken zwangerschap kan ik me voorstellen dat je veeeeel kan eten. hahah tijdens mijn zwangerschappen at ik ook echt veeel! alleen ik kom dan nog niet aan. allebei de zwangerschappen 3 kg. en dat was altijd gezeur dat ik niet goed genoeg zou eten... nouuuuuuu
Hahahahahaaaa Heb je weer zin in leverworst? Ja ik heb ook wel honger, maar geen idee waar ik zin in heb. En uit bed gaat is ook zo koud.
Oh beter! De laatste keer dat ik op de weegschaal stond, zat er 20kg bij haha Zal ondertussen wel meer wezen...bij mijn dochter was het maar 7kg. Gelukkig is het niet zo heel erg aangezien ik begon met een gewicht ban 47 kg
Frikandel speciaal met ketchup! Paar weken terug nog met m'n moeder staan bakken om 2 uur 's nachts Heb 't niet van een vreemd dus! hihi @Micchan: leverworst is op helaas Maar ik vreet alles.. ben net een vuilnisvat!
Haha ik heb zo een airfryer. Ideaal en nog beter.... Is snel klaar hhaha gut ik krijg nu ook zin in een kroket. Maar die hebben we hier niet. Jammer weer