JMay: bak je toch een frikandel in een koekenpan? J8: hier verkopen ze sinds kort kleinere porties frikandellen en overige snacks Micchan: balen idd. haha
Oh dat is handig. Zal het hier ook eens in de groep gooien hahaha. Ik neem maar een broodje met een sopje. Bij gebrek aan een lekkere snack
Eeiwl nee geen frikandel haha die vind ik niet lekker!! Broodje kroket!! Broodje kroket!! Ik ga morgen eens kijken of die dingen er ook voor in de oven zijn haha Ik ga proberen te slapen .. Ik droom wel over een broodje kroket yummieeee
Kun je niet kijken in een gratis weggeeefhoek of een ruiltopic ofzo?? En anders idd. morgen maar weer kopen ja lol hihi
Lust jij geen frikandellen??? Ik zweer bij frikandellen!!! Zou toch ook raar wezen als ik die niet lust, aangezien ik met een man getrouwd ben! *schuddebuikend*
Ik heb op de een of andere manier ook ongelofelijk veel zin in koffie, maar dan komt het vannacht al helemaal niet meer goed, ben ik bang.
Dat zou ik ook maar niet doen nee!! Dames.. ik ga zo pitten. Ik krijg toch al mot met manlief, maar ach... beter nu naar bed dan nog later denk ik dan.....
Hahaha sopje als in soepje * autocorrectie* altijd handig. Nou ik ben bijna in staat iemand mij snacks te laten brengen hahaha Ennuhm koffie is niet best als je wilt slapen denk ik haha. Tsja frikadel smaakt toch iets anders als die frikadel die jij bedoeld. Hahahaha kom niet meer bij hier in mn eentje
Ja... Ik was maar naar beneden gegaan want anders wordt m'n man toch weer wakker van al dat gedraai van me haha. Maar ach, er zijn ergere dingen natuurlijk. Gelukkig overkomt me dit niet zo vaak. Ik vermoed dat ik morgen ont-zet-tend moe ga zijn...
Die kans is dan zeker wel aanwezig ja. Wat dan een fijn vooruitzicht is... dat je hoogst waarschijnlijk morgen heeeeerlijk slaapt hihi
Ooooh ik dacht al. Haha nee, daarom. Beter maar niet doen. Huh? Hebben we nou ook al een dubbelzinnige frikandel? Hahahaha noujaaa.