ja. en dat te bedenken dat ik er maandag pas uit ben gekomen. pfff heb er ook echt ff nog geen zin in haha.
Jup ga zo wel klaarmaken voor bed zie wel of m'n lief mee gaat ligt te pitten op de bank en hij heeft geluids proof gehoor als i slaapt hahahahaha Hay ja nacht vlinder
hahaha herkenbaar. Volgens mij hebben alle mannen dat maar opzich mooie tijd om naar bed te gaan ik zou ook wel willen denk niet dat het gewaardeerd word hier.
Op het moment is het rustig. Vooral in vp huis. Hospice kan natuurlijk wel snel veranderen, maar is vrij stabiel allemaal. En ben maar alleen, dus kan iig lekker kletsen hier
Ik hou ervan haha soms misschien teveel mn zoontje heeft het iig niet van een vreemde al dat gekwebbel. Als mn dochter dat ook gaat doen word het een gezellige boel zal ml wel oordropjes in gaan doen
Haha ja dat of hij word spontaan oost Indisch doof Hoop dat het een rustige nacht voor je word j87 @micchan ja echt hoor Er is ooit eens n boeken kast op m gevallen heeft i niets van gemerkt Maar zo dra je m iets onder de voeten kriebelt word i wakker hahaha
Ja hoor. Hier lezen, heb een paar vrienden in het buitenland waar ik mee kan kletsen, ik kan streams kijken, spelletjes doen.. Heb tijd tekort joh. Whahahaha echt, een boekenkast? Wauw, da's wel HEEL vast dan, ja.
hij sluit zich af van ons gekwebbel hahah maar een boekenkast? WOW haha zou me kapot schrikken. @micchan, dat is wel gezellig paar vrienden in buitenland haha jij kan beter overdag slapen en s nachts wakker zijn Maar moet zeggen, als ik hier begin met lezen, dan heb ik ook wel bijna een nacht nodig hahaha
Ja echt te byzar grote pot met muntjes boeken van die grote video banden etc Hij woonde toen nog thuis was n aardbeving geweest ik geloof zon 19/20 jaar geleden @j87 t is n man he da ken i wel hahaha @micchan oh echt n nacht vlindertje had ik vroeger ook hoor nu niet meer lig er nu veel te graag in Die kleine man van mij is net n mereltje iets er in iets er uit hahaha Bijna elke keer zo Hijs nu vol op aan het kleppen tegen z'n konijn de mafketel . Maar denk niet dat t konijn luistert want af en toe word het in het oor gebeten hahaha