Haha ja eigenlijk wel. Hoewel er overdag ook genoeg te doen is. Zo jammer dat een lichaam slaap nodig heeft.
Ahhh hahah in zn oor gebeten. heerlijk die kinder logica. Maar slaap lekker iig! en hopelijk hoest je die kikker er nog uit
Ja soms denk ik ook.. ben moe, maar heb nog zat wat ik wil doen. maarja indd, je lijf vraagt soms om even momentje rust vaak kan ik na mijn nachten ook maar 3 a 4 uur slapen omdat mn man dan gaat werken ( is kok ), collega's snappen er niks van en zijn bang dat ik nog eens instort... nou dan was dat allang gebeurt in dat ruime jaar dat ik nu vaste nachten draai haha
Ach ik haal t ergens op mn vrije dagen wel weer in. Morgen en overmorgen is mn man vrij, dus als ik ons zoontje op schooltje heb gebracht dan kan ik lekker blijven liggen. Nu maar ff lekker aan een broodje en soepie
Dankje valt me nog mee dat ik niet aankom door de nachten haha. Eet overdag al aardig wat en 's nachts snaai ik veel maar blijf stabiel op de 54/55 kg
Hahaha. Da's netjes inderdaad. Ik kan ook zo ontzettend vreten pffff.. Bleef ook altijd hangen op m'n gewicht maar het laatste jaar is het eraan gevlogen. Geen idee of het nu opeens wel door het eten komt of door de medicijnen.
als je altijd stabiel bent geweest in je gewicht, zal het door de medicijnen komen. Ik kreeg na mijn MA in 2013 een provera kuur, nou toen voelde en zag ik er echt opgeblazen uit. Medicijnen helpen maar werken helaas aan een andere kant tegen.
Oh jeetje zeg. Dan hoop ik dat het weer afzakt als ik er vanaf ben. In principe zie je er niet veel van, maar het staat zo rot op de weegschaal.. Nog steeds rustig daar?
gelukkig zie je er niks van... weegschaal maar even wegzetten dan daarna zal het vast weer wegzakken, was bij mij na 3 maanden ong weer normaal. Hier is alles nog rustig. Af en toe een belletje. Maar alsof ze t voelen.... gebouw is GROOT en dan belt iemand aan 1 kan van t gebouw en de andere aan de andere kant haha. Toch maar een fietsje ofzo aanschaffen Maar mag niet klagen qua drukte Jij nog geen slaap?
Haha thanks, ik zal het in m'n achterhoofd houden. Whahaha alsof ze het erom doen inderdaad.. flink rennen en vliegen dus. Gelukkig valt het mee. Jawel, best wel eigenlijk. Ga het zo maar proberen haha.
Succes met slapen😂 ik mag over 4 uurtjes als zoontje lief op school is. Verheug me er al op hihi