Wat ben je aan t doen?? Ik lig nu nog in bed maar denk dat ik er zo ff uitga. Wie weet lukt slapen daarna wel
Ik heb een stream aanstaan en zit ondertussen een beetje topics door te scrollen. En zit met een glas drinken in m'n hand. Ja bah, ellendig als je niet kunt slapen. Hopelijk helpt het iets.
Ach ja... van de week sliep ik ook pas na half 5. Hopelijk lukt het nu wat eerder. Zit ook te denken om wat te gaan eten nog haha
Hoiiiii allebei. Gezellig! Eetseee iig ik ga zo ook even wat eten. Net een familie gesprek achter de rug. (Werk)
Mwa. Het is voor hun heftig. Ligt iemand heel slecht ( jong ) hebben veel vragen etc. Maar voor mij mooi om hen informatie te kunnen geven en ondersteunend te zijn.
Ik werk indd in een hospice. Ook op de verpleeg afdeling. Maar goed opzich goed te doen. Ik heb dit ook moeten leren, vond jonge mensen in het begin erg moeilijk. Maar het is zo mooi werk. Jullie er al uit wat je gaat eten? Hihi
Hier ook wakker. Zoontje ligt opgenomen en hoest de longen uit zijn lijf :-S Ik zit met hem op mn schoot aan een lekker bakkie koffie, je moet toch wat?
Ahh gossie. Sterkte met je kleine. ik hoop dat hij gauw beter is. En lekker op schoot zal die fijn vinden. En jij de koffie ook denk ik.
Ik ga niets eten haha, ben al niet lekker en dan komt het niet goed denk ik. Wel kleine slokjes drinken. Jeetje, da's heftig Theebeeb. Sterkte. Knuffel voor jou, Islah.
Nou niet heeel ernstigs, maar ik kan gewoon niet slapen ondanks dat ik ontzettend moe ben. Echt vreemd!
Heb zelf ook ervaring met hospice (schoonmoeder) moet zeggen erg prettige ervaring ondanks de situatie toen. Respect dat je dat kan. Is niet voor iedereen weggelegd. Maar lijkt me wel mooi en dankbaar werk. Theebeeb sterkte.. arm mannetje.. Ik ga maar niets eten. Eten valt 9 van de 10 keer toch niet lekker.