Nachttopic! Voor al die nachtbrakers hierzo ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Floortje90, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja. :/ Ik dacht inderdaad dat de gemeente enzo dat wel gewoon zou gebruiken, maar nope.. Hier in Oostenrijk mag je trouwens wel de naam van je partner aannemen - volledig bedoel ik dan. Dus ook op je pasjes enzo staat het dan.. Dus we zullen ook nog eens raar worden aangekeken, alsof we weer gescheiden zijn ofzo, want ja waarom hebben jullie andere namen? :x

Mijn man had dus wel mijn naam mogen aannemen, maarja ten eerste klinkt dat voor geen meter en ten tweede hebben we juist al moeite moeten doen om de naam van onze dochter in die van mijn man te veranderen, omdat ze in het ziekenhuis automatisch mijn naam geregistreerd hadden.

Oh kan me er nu weer helemaal pissig om zitten maken, stom he? Maarja.. :D

Oh pfff, meen je zeg. :$ Dat is ook stom inderdaad.. alsof je voor je lol random gaat proberen een pakket te jatten ofzo. xD En inderdaad, zelfde voornaam, hoe groot is die kans nou.. mafkezen. Nou hebben mijn vader en stiefmoeder me een pakket gestuurd met de achternaam van m'n man, dus dat zal ook wel leuk worden op het postkantoor dan.. Ik denk dat we maar samen gaan. ;)

Suf gedoe ook met die namen..

2. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Najaa dat is raar! Alsof je iemand anders z'n pakketje zou komen halen. Maar indd wel even mogen vermelden ja.
    En het komt goed met je nieuwe achternaam. Heb hier op mn werk paar maanden geleden aangepast haha. Met de vermelding dat ik er nu wel aan gewend was. Of ik nog even een t rouwkaart kon sturen. Haha ohhhkee.

Het is indd alweer 6 uur. Nog uurtje en dan lekker naar huis. Mn ventje naar school brengen. Dochtertje knuffelen. En dan douchen en slapen!!!

3. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Maar de nachten gaan zo wel snel. Haha erg gezellig hier😊

4. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Oh wat stom Micchan dat er ook nog moeilijk over gedaan word. Terwijl het hier vrij normaal is dat het kindje de achternaam van de vader krijgt. Stom dat het overal zo verschild.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja ik moest een formulier invullen dat ik toestemming geef dat ze die naam krijgt enzo.. Toen we haar gingen aangeven en de naam noemden, ging ze in een boek opzoeken of die naam bestond/wel meer gegeven wordt.. :$ Dat zouden ze moeten doen als ik zo'n lijstje met namen die vorig jaar gegeven zijn lees, maar dit is toch een hele normale naam.. :( Maargoed, dat is allemaal goedgekomen dus ik heb niets te klagen hoor. :p

Het was wel heeeeel gezellig inderdaad. :D Ik zeg even was omdat ik hoop dat het in slaap vallen niet meer zo lang duurt. Maar zodra ik m'n ogen dicht doe droom ik al half en ik zie een ENORME spin over de muur lopen en daar heb ik nou weer niet zo'n zin in.. :$ Brrrr.. Dus hopelijk zie ik straks gewoon eenhoorns en ballonnen ofzo, in ieder geval iets leuks. :p

Ohhh nog maar een uurtje, superfijn. :) Hopelijk gebeurt er niet opeens van alles haha. :D

6. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Najaaaa er zijn zulke rare Namen gegeven aan kinderen. En dan over een normale mooie naam gaan ze moeilijk doen. Snap dat je daar pissig over was. Gelukkig is het goed gekomen!

Haha spin echt? Snap dat je dan liever wakker blijft. Haha Brrr. Soms kun je echt denken dat je iets ziet als je bijna in slaap valt. Oké die eenhoorn hoop ik niet dat je die gaat zien😂 hahaha slaap lekker! Was gezellig. Ik ben er nog een nachtje dus denk wel tot vannacht?

7. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Ik ga ook afronden... slaap lekker!!! *zwaaaaiiii*

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Nou ja Micchan ik moest nog even reageren (in slaap gevallen om 6 uur hahaha jullie waren niet slaapverwekkend hoor :p)

Maar wat apart joh dat dat zo ging! Hele normale naam lijkt mij! En inderdaad ik heb wel eens gelezen dat in oostenrijk wel de volledige naam wordt overgenomen. Neem je dan echt afstand van je meisjesnaam?

In elk geval meiden tot de volgende nacht en een goede dag vandaag! Succes ook J87!!

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja klopt Vrolijkheid. De ouders van mijn man zijn gescheiden (maar nog wel bij elkaar) en zijn moeder heeft al die jaren nog steeds gewoon dezelfde naam als zijn vader..

Zo, daar waren we alweer. Nieuwe ronden, nieuwe kansen. :D al is het nu misschien nog niet extreem laat omdat het weekend is. ;)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb niet over eenhoorns of spinnen gedroomd, trouwens. Hoera. :D

11. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Hier ook weer present☺laatste nachtje van de reeks hihi.
    Maar kan niet uitsluiten dat ik er morgen ben omdat ik nu in een nacht ritme zit.

Gelukkig niet raar gedroomd Micchan. Hihi dacht dat ik er zelf nog over ging dromen whahahaha maar gelukkig als een roosje geslapen😂

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahahaha gelukkig. :D

13. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Nou de meeste drukte hier voorbij. Hoop dat het beetje rustig blijft;)
    Nog leuke weekend plannen?

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gelukkig maar, ik hoop het ook voor je. :)

Nee geen plannen haha, saai he. En jij?

15. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Hahah geen plannen is ook wel eens lekker;)

Ik ga morgen niet veel doen. Lekker kneuterig met de kindjes. knutselen en spelen. En huispakdag houden;) zondag even naar mn oma denk ik, en dan bij mn ouders eten:D

Zie net pas dat het vannacht niet best weer word hier. En hele land code geel/oranje voor gladheid. Dan ben ik echt een watje in de auto haha. hopelijk valt het mee, ze roepen wel vaker dat het glad is en dan blijkt het mee te vallen.

16. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.590
    13.829
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Joehoeee!! :D

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012