Ja bah, vervelend. Hier goed, kreeg net trek dus neem net het laatste hapje boterham met ham haha. Oh, en de reep Milka vanillepudding ligt naast me, beloofd is beloofd he..
Ik eet een bakje met vanille yoghurt.. hopelijk kan ik zo nog wat uurtjes slapen. Jaaaaa ben erg benieuwd.. Vooral naar de uitgebreide review
Is gewoon je ritme geworden dus. Hoeveel uur slaap je dan per nacht? Of wordt je pas einde van de ochtend wakker? *ben nieuwschierig*
Euh, ik bedoel, ik slaap tot ongeveer acht uur 's ochtends, niet ik slaap in totaal ongeveer acht uur.
Okay, de reep ruikt heeeeeel erg naar vanille. De vulling is knalgeel (duh ) en zacht, dus een creme en niet hard gelukkig. Ook geen stukjes ofzo. Smaakt heel erg naar vanille. Eigenlijk een soort van dubbelvla maar dan harder. Moeilijk weer weg te leggen. Uitgebreid genoeg?
Haha nouja, het is niet gebruikelijk dat ik pas om 6 uur ga slapen hoor. Meestal lig ik rond een uur a 3-4 wel te slapen. Maar de gezelligheid hier is ook niet zo bevorderlijk natuurlijk.
En proef je de chocola er wel door of meer 1 hap vanille? Verder ijzersterke review Das weinig slaap in een nacht zeg.. ik slaap normaal gesproken zeker 8 uur in een nacht.. alleen nu even niet.
Ohja sorry. De chocola lijkt op het eerste oog weinig in verhouding tot de vulling (maar dat is bij Milka volgens mij altijd zo, dat de vulling dikker is dan de laag chocola?) maar het komt wel overduidelijk naar voren. Het is gelukkig een hap chocola met vulling en geen hap vulling met een vleugje chocola. Haha, danku danku. Haha ach, ik doe ook niet zoveel waarvoor ik energie nodig zou hebben, misschien ligt het daaraan. als ik zou werken zou ik vast wel sneller in slaap dommelen. Heerlijk, acht uur. <3 Hoop dat je daar de laatste weken toch nog wat van kunt pakken.. Euh, beetje vreemde zin geloof ik.