Perfecte review is het nu Ja ik hoop ook niet dat deze trend zich blijft doorzetten. Heb er overdag wel last van als ik zo weinig slaap. Maar zit ook al 12 weken in de zw en waarschijnlijk tot de bevalling/einde verlof. Dus sochtends kan ik wel wat langer blijven liggen. Ben dus ook (te) weinig actief overdag. Wat doe jij zo'n hele nacht?
Hey Chantallcindy. Haha, gelukkig, dan ben ik tevreden. Rot dat je er overdag last van hebt. Ik hoop met je mee. Ik doe van alles eigenlijk, op het gemak het forum rondstruinen zonder dat er weer 40 reacties bijgekomen zijn tegen de tijd dat ik een topic gelezen heb, streams kijken, spelletjes doen op de iPad, enz. Behoorlijk veel dus, haha.
Lekker actief!! Ik ben inmiddels weer in bed gaan liggen. Kijken of ik nog paar uurtjes kan slapen. Truste alvast!!
Goedenacht! Mijn man heeft besloten dat hij het eng vond dat zoon op zijn buik lag(10 maanden) en nu is hij al een uur aan het krijsen. Thanks hee. Het is de hele week al drama maar dan werd hij uit zichzelf wakker. Ik zou ook huilen als ik wakker gemaakt werd om 4 uur snachts..
Nou het wordt alleen maar erger. Het is ook al bijna half 6 dus kan net zo goed maar gewoon opstaan. Maar ik ben wel een beetje knorrig nu. Waarom nou weer wakker maken? Ga jij nog proberen te slapen?
Ja beetje onnodig. Mannen. :/ Slapen is inderdaad misschien de moeite niet meer, maar bah wat vroeg dan.. Ja, ik zal uiteindelijk wel gaan slapen. Lig nu een boek te lezen en spiek af en toe hier.
Poeh het werd helaas erg druk. dus vandaar mijn afwezigheid haha jullie hebben lekker gekletst ik ga gauw nog even verder. Slaap lekker allemaal! en tot snel!!!
Haha die kleintjes voelen dat. Hihi succes en hopelijk nog even slapen!. Micchan. Nu is alles klaar. Maar ben wel beetje moe nu haha. Ff wat eten en dan zo lekker naar huis glibberen😦
Oh heerlijk! Toch lekker even! Ik Tot half 12. Lag er half 9 pas in. Ramp op de weg. Maarja gelukkig heel thuis gekomen hihi. Nu maar huispak dag😂