En ik heb echt een ontzettende deja vu momenteel, volgens mij heb ik een paar dagen geleden precies zo'n reactie geplaatst..
Ja hoest nu al n week de longen uit m'n lijf T begint nu ook zeer te doen Hell boy is geweldig Deel 1en2 Zeker een aanrader Is dacht ik van marvel maar weet t niet zeker.
Bah, hopelijk gaat het gauw weer over. Hier duurde het zo'n drie weken helaas, maar na een week was het al een stuk milder.. Dus ik duim voor je. Oh okay, ik zal het eens opzoeken. De titel spreekt me niet zo aan maar is tegelijk zo nietszeggend he. Eerst maar eens een korte omschrijving lezen. Ja ik zal even zoeken, haha.
Ik ken hell boy ook niet. Gaat kort nachtje worden hier. 6.15 moet ik er alweer uit. Verder alles goed hier
Oh bah zeg das wel lang denk niet dat ik dat zo lang vol houd Heb donderdag afspraak bij huisarts must incase (hoest groen slijm op) @dufel hoe komt t dat je nog wakker ben dan ? Is idd niet prettig als het zo kort is hoe voel je je ? Alle kwaaltjes voorbij? Linkje naar hellboy Hellboy (2004) - IMDb Onze domme kat valt ons nog dommere konijn aan maar ze bijt en krabt gelukkig van d'r af Als konijn echt wil kan ze poes (zo heet ze)serieus verwonden (konijn heet pixy,ze zou een dwerg konijn zijn,nou vergeet t maar ze is bijna net zo groot als de kat hahahaha)
Ach ja.. komt wel weer goed en anders smiddags maar even een uurtje tukken. Mag ook niets eten nu. Moet nuchter zijn morgen. Dat vind ik wel vervelend
ai groen slijm klinkt niet goed.. Sterkte donderdag. En hee, het hoeft natuurlijk niet zo lang te duren he. Bedankt voor de link. Oehhh, terrorkonijn hahaha.
Micha: wat irritant zeg dat hoesten! Heerst een vervelend virusje volgens mij! Groen slijm klinkt niet prettig! Arme poes! Tja wakker omdat de kleine zo actief is en omdat ik op de 1 of andere manier niet kan slapen.. terwijl ik wel moe ben. Kwaaltjes helaas nog volop aanwezig. Heb HG dus spuug elke dag nog de longen uit mn lijf en zit al 12 weken in de zw. Geen roze (blauwe) wolk dus Maar de kleine doet het tot nu toe gelukkig prima♡
Oh jakkes zeg Helpt niets tegen de misselijkheid dan? Bij mij hielp rennie en okugest erg goed Ik denk niet dat t n virus of zo iets is slijm proeft net raar n ik ruik ook niet raar
Oh pfff Dufel, ook nog HG.. Wat ontzettend klote. Ik had het ook en wat was ik blij als de dag voorbij was en ik eindelijk kon slapen (toen sliep ik wel ) want dan hing ik een paar uur niet boven de wc. als je dan ook nog eens niet kunt slapen.. Dikke knuffel voor jou. Gelukkig dat alles met de kleine goed gaat.
Nee helaas niet. Heb wel medicijnen ervoor van de gyn en dat haalt het ergste randje er wel af maar het gaat niet weg. Ook al 2 ziekenhuis opnames gehad wegens uitdroging helaas. Moet wel zeggen dat het nu iets beter te handelen is als in het begin. Ik kan ook eten (spuug het wel weer uit) en hopelijk kan ik zo ziekenhuisopname verder voorkomen. Moet ook niet nog meer afvallen. Vervelend dat jij het ook had zeg!!