Ik vertelde toch gisteren dat ik een tas met boodschappen zat had laten staan bij de c1000... Nou vanmorgen gebeld, werd ik teruggebeld. Ze hadden zat inderdaad een tas gevonden, maar die is er nu niet meer. Maar ik mocht vanmiddag langskomen om samen met de hoofdkassiere opnieuw de boodschappen te pakken die er in de tas zaten. Ze gaf zelf nog extra boodschappen weg voor het ongemak. Ik was al blij dat ik de boodschappen mocht meenemen! Zat ong voor 35 boodschappen in. Zo fijne C1000!
Ooooh wat fijn zeg Eenkadootje. Erg goede service inderdaad. Ja, ik ben er uiteraard. Ga het vannacht niet zo laat maken (dat zeg ik elke dag), pfff. Zit momenteel in het spelletjesgedeelte dus zal niet zo veel reageren nu.
Ik ben er ook weer. Komende 3 nachten. Hoe is het met jullie? Wat fijn van de boodschappen! Super service!
Ik ga zo naar bedje toe was gister te laat geworden Zit te wachten op uk als i wakker word voor de fles
Haaa j87, is het weer zover. Succes met je werk. Hopelijk een rustige nacht. Oeps, sorry. Hopelijk kun je gauw de fles geven en lekker slapen.
Hahaha was niet jou schuld hoor meis Half2 moet i de fles maar als i nu eerder komt ook prima Hij was om 12 uur al wakker, hij was ergens overstuur van,heb m toen maar bij me gepakt en ff samen gespeeld en geknuffeld (de mafketel begint altijd te lachen als nickelback aan staat). Na 15 min viel i bijna weer inslaap dus heb m maar weer lekker warm in bedje gelegd.
Jij ook Werkse lise. Misha. .Hopelijk heeft de kleine gauw trek haha kun je lekker naar bed! Micchan. .. jaaaa vandaag een positieve test!!!Zo blij!!! Hopelijk blijf ukkepuk bij ons ♡
Haha lekker dat het zo rustig is!heb zp nog maar op mn mobiel open staan. Het is hier behoorlijk onrustig. Met name hospice. Heb er gelukkig een vpk bij gekregen.
Ben blij dat ik nooit echt nachtdiensten heb hoeven draaien Wel avonden en die vond ik heerlijk. Lekker rustig op de weg (werkte bij de thuiszorg) De dames die moeten werken Suuc6