Is te hopen indd! niks aan je zo beroerd voelen. Ik heb ook wel eens zittend op de bank geslapen omdat anders hele huis wakker werd
Ow ja das ook nog een idee.gelukkig komt ml over 2 uur uit bed dus probeer dan wel weer. Waarom ben jij wakker? Moet vandaag ook nog boodschappen doen eigenlijk pfff denk dat ik alleen het hoognodige haal.
Over 2 uur al! PFFF das vroeg! Ik ben aan het werk vandaar nog wakker haha. Al zou ik graag op bed hebben gelegen. Mn ogen brandden van vermoeidheid maar we moeten nog even helaas Nou zou het indd even keer doen. Grote boodschappen komen wel.
Ja idd vroeg elke dag en pas half 7 thuis Ow nou werkse dan nog. Heb ook altijd nachten gewerkt vond dat heerlijk! Ja idd boodschappen komen wel hahah nu goed uitzieken met kleine in mijn buik
Jeej wat een lange dagen zeg! bah! werk hij verweg? Ja nachten zijn wel lekker, vooral ook voor de kids en scheelt ook hoop geregel met oppas e.d. Maar mis de gezelligheid van overdag wel eens/
Ja idd lange dagen en ik zit zelf in de ziektewet ww al bijna 1,5 jaar en sowieso nu nog tot sep ivm mijn zwangerschap dus mijn dagen duren echt lang. Hij moet eerst een uur rijden naar de zaak andere auto ophalen en werkbonnen wat hij die dag moet doen en dan wee half uur in de auto. Elektromonteur bij woningbouw. Ja ik zou ook wel weer nachten willen werken maar ml zo vroeg weggaat werkt dat niet echt.
Nee kan me voorstellen dat de dagen dan lang duren ja. En 's avonds is hij ook gesloopt denk ik? Nee nachten ga je dan niet redden nee, jammer. maar zou er nog niet teveel over nadenken gewoon lekker genieten van de kleine in je buik en over 18 weken in je armen
Ja idd meestal blijft ie tot half 10 op daarna naar bed ga dan altijd maar mee. Nee ben ook nog niet bezig met werk hoor hahah eerst maar wachten op de kleine we hebben er al zo lang op moeten wachten
Hoihoi, ik breek ook even in Hier vannacht ook een nachtbraker want ben zo ziek als een hond Ben ik sinds 2 weken eindelijk van die zwangerschapsmisselijkheid af, heb ik sinds gisteren een buikgriep te pakken. En wat voel ik me beroerd zeg, kan echt niks binnen houden... Kon m'n draai niet meer vinden in bed dus ben er maar even uit gegaan Gelukkig gaat m'n zoontje straks de hele dag naar onze gastouder want het is voor mij nu onmogelijk om voor hem te zorgen... Pff, wat een ellende, haha. Ben normaal nooit ziek
Ja, ik weet t! Maar had zo gehoopt dat t mij over zou slaan.. Helaas... Maar begrijp dat jij ook ziek bent ChantallCindy? Vervelend zeg! Beterschap, hopelijk knap je snel op.
Nou heerlijk! lekker genieten!!! al een naam? Hoii jinxx. vervelend zeg...ben je net van de misselijkheid af, krijg je griep. Morgen even rustig bij komen!
Hahah ja naam hebben we al hadden we vorige x al is een Friese naam hahah komt dus hier in brabant niet veel voor
Ik ben altijd wakker, geen reden voor. Zo is er in ieder geval vrijwel altijd iemand om tegenaan te praten. al hou ik het vanavond niet zo lang vol als de afgelopen dagen.
Wat naar dat je niet goed kunt slapen! Heb je daar verder overdag ook nog last van dan of ben je zo iemand die niet vel slaap nodig heeft?
Nee, ik red me wel. Ben wel moe omdat ik weiger tot diep in de middag in bed te blijven liggen, maar het is helaas zoals het is. Er zijn ergere dingen.