Ja gisteren positief getest! ben zo blij en daarbij ook weer onzeker haha, maar komt ook door 2x een mk. Voelde me al moe en heb totaal geen eetlust sinds 2 dagen en continue steekjes links, dus had een vermoeden maar durfde het niet te hopen.
Zal ergens tussen de 4 en 5 weken zijn denk ik. Als ik uit de nachten ben even aanmelden bij de vlk. Ja miskramen zijn verschrikkelijk. Helaas hebben veel daar ervaring mee. Dus zou alweer blij zijn als ik een hartje kan zien kloppen.
Dankjewell. Heb er over het algemeen wel goed gevoel over, dat had ik bij de miskramen niet, daar voelde ik dat er iets niet goed was.
poeh dat is veel en ook zo lang bezig. Gelukkig is en nu een mooi ventje aan het groeien in je buik<3 Dankjewel. Gelukkig doen ze bij de vlk sinds kort een echo met 8 weken, dus dan is het niet meer zo lang wachten als eerst. ( rond 12 weken ). Maar goed ben benieuwd wat mijn manager er van vind haha ben net een jaartje terug
I fijn dat je zo snel een echo kan!!! Hier was dat ook altijd. Gelukkig heb je een positief gevoel. Ben bad maar ingegaan. Of t zet door of t zakt af. Ik vrees die laatste. BAAL!!! Al mag ze wel nog even blijven zitten. Btje rijpen nog. Maar zo die nachten is echt geen lolletje!
nee kan me voorstellen, hartstikke vermoeiend zo. Ik hoop voor je dat het doorzet! maar voor kleine meisje is nog wel even goed indd. Of word ze klein geschat?