Nachttopic! Voor al die nachtbrakers hierzo ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Floortje90, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Van een pratende kip ga ik ook huilen. :$

2. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Whahahahaha
    Zo bedoelde ik het niet ;)

http://youtu.be/z7Jdl0Y87XA
    Zo wel :p

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oooooh. Ja da's wel cute. :)

4. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ik ga eens voor de verandering slapen
    Uur geleden aan mop gevraagd of i naar bed kwam
    Er werd ja gezegd maar zijn kant is nog steeds leeg :(

5. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Jaaaah echt wel hihihihi en die kip vind het heerlijk ze kruipt steeds dichter tegen m aan :):D
    (Ondertussen bid ze please don't eat me please don't eat me hahahah)

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Whahahaha. :D:D:D

Succes met slapen, hopelijk lukt het snel. Welterusten. :)

7. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.100
    2.592
    113
    Limburg
    Ik geloof dat ik me hier ook maar eens ga melden...
    Onze kleine man wil namelijk vanaf een uur of 10 's avonds tot een uurtje of 4 alleen maar op mij slapen. Hij heeft dan vreselijk last van krampjes. Overdag slapen is geen probleem, dus dat haal ik dan ook wel weer in;)

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    ah, dat klinkt vervelend.. Gelukkig dat je het overdag een beetje in kan halen.

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.100
    2.592
    113
    Limburg
    Ja nog wel, nu de kraamhulp er nog is haha. De oudste slaapt in de middag bijna nooit meer dus als m'n man dan werken is dan is dat bijtanken ook niet echt mogelijk.
    Jij bent volgens mij ook elke nacht wakker of niet? Slaap je dan gewoon weinig of haal je dat overdag dan nog in?

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ohja, dat bestaat ook nog natuurlijk. :) Hopelijk trekt het langzaam een beetje bij met de tijd, zodat je wat meer uurtjes kunt pakken.

Ja klopt. Ik sta om acht uur op. Ga 's middags niet slapen, want daar kom ik alleen maar beroerder uit. In het weekend slaap ik vaak wel wat langer. :)

11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.100
    2.592
    113
    Limburg
    Oh my, Ik zou gillend gek worden met zo weinig slaap! Hoelaat ga je doorgaans slapen? Heb je daar genoeg aan dan, of heb je dan wel een beetje een zombiegevoel?

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha. :D Meestal lig ik rond een uur of 3 wel, maar de laatste tijd is het zo gezellig in dit topic dat ik wat langer blijf plakken. Hoe ik me voel verschilt heel erg, de ene dag heb ik nergens last van, de andere dag voel ik me inderdaad net een zombie. Meestal lig ik de nacht daarna dan ook wat eerder. Ik doe niet zoveel energievretende dingen, dus in principe kom ik hiermee wel goed door de dag. :)

13. Amare

Amare Niet meer actief

Die kip haha, maar houd me niet tegen geen kip te eten 😜

Om 8 uur weer uit bed? Hoe hou je het vol? Als ik m'n 7 uur slaap niet heb gehad, ben ik niet voor reden vatbaar. En dat staat dan los van de hormonen.

Oh Peetje wat vervelend dat hij zo een last van krampjes heeft. Gaat het voor de rest wel goed met hem?

14. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.100
    2.592
    113
    Limburg
    Nou weet ik wel hoe je aan zo'n gigantisch berichten aantal komt :D

Ik ga eens een poging doen om de kleine man in bed te doen, hij lijkt nu in diepe slaap.

@ Lise, voor de rest is het een modelbaby tot nu toe:)

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha tsja, geen idee. :p

Ja, ik hou van posten op het forum. ;)
    Succes met slapen, hopelijk wordt hij niet over een paar minuten alweer wakker.

16. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Ik meld me hier ook eens.. Ik lig al bijna 3 uur wakker door een drukke baby in mijn buik die maar niet rustig wilt worden. Ben nu 38+3 ;) dus moet nog even geduld hebben al tel ik wel de dagen af ;)

17. Amare

Amare Niet meer actief

Spannend duurt niet lang meer dan!

Micchan: ik had juist het idee je steeds minder te zien hier op het forum.

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom hier. :D

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Klopt hoor, ik ben hier een hele tijd bijna tot niet geweest. Voor ons staat alles stil en dat frustreert. Vooral nu er steeds meer topics in de Lounge worden die niet verplaatst kunnen worden omdat ze zo opgezet worden dat ze niet binnen een bepaalde leeftijdscategorie passen en je, als je je ongenoegen hierover uit, een enorme sneer van vele leden hier kunt verwachten 'dat je nou eenmaal op een zwangerschapsforum zit', was ik er echt even helemaal klaar mee. Maarja, verslaafd he, drie jaar lid zijn kan ik niet zomaar van me afschudden. :p

Maar het komt met pieken en dalen hoor. Nu kan ik het goed hebben, kijk ik ook rustig in het test-gedeelte enzo. Kan heel goed zijn dat ik binnenkort weer schoon genoeg heb van 'iedereens' blijdschap (is natuurlijk lang lang laaaang niet zo, voelt het soms wel) en weer weg blijf. ;)
    Wil anderen niet opzadelen met mijn probleem. Is ook niet eerlijk.

20. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Maar soms is het fijn om even erover te praten met mensen die je hier langer kent toch? en volgens mij is dat geen opzadelen:)

Lise... ik eet vaak als ik thuis ben even 2 crackers ofzo. Als ik uit bed kom dan moet ik echt even op aarde komen;) 's avons eet ik iets, maar ook niet heel veel. normaal val ik 'snachts aan haha maar moet zeggen dat het de laatste dagen eigenlijk ook maar 1 cracker en een soepje is, meer krijg ik even niet weg.
    Maar is best lastig om balans te vinden ja. Koken doe ik vaak wel gewoon al in de middag als de kids nog geen avonddipje hebbem;)

Deel Deze Pagina