Sap is bijna net zo slecht voor de tanden als cola (Drink alles met n rietje behalve thee) Mijn favoriete sapje is toch wel de lychee van de maaza Ik ga slapen begin hoofdpijn te krijgen Dames welterusten en tot morgen
Gezellig micchan hahaha Ja alles is slecht voor de tandjes maarja ga toch echt niet hele dag water drinken zit ik ook zovaak op de wc Slaap lekker! hopelijk zakt de hoofdpijn!
Ik denk het wel ga altijd uit van het zeer gezellige en goede in de mens Verder is best rustig hier moet ik zeggen. Zou cheri al bevallen zijn?
nee ook niet veel. Zondag lekker etentje... en voor de rest lekker NIKS. heerlijk! zie wel waar ik zin in heb hahah. Werkt jou man trouwens wel? zit je wel veel alleen thuis ofniet?
Oh heerlijk. Etentje is altijd leuk en niks doen is ook wel eens fijn. Ja, mijn man werkt gewoon fulltime. 'Gelukkig' is de poes een uitbundige aanwezigheid.
Zo nu en dan is een etentje indd even lekker ja Hahah gezellig dat de poes er dan is.. lijkt me best soms saai hele dagen alleen zijn. Maar goed, zijn natuurlijk ook weer zat leuke dingen te doen. Soms denk ik wel eens... wat deed ik op een vrije dag toen ik geen kids had? Kan t soms gewoon niet meer bedenken. Maar af en toe gaan ze dagje spelen bij opa en oma en dan kan ik zo genieten van even lekker bankhangen, zak chips erbij en gewoon niks MOETEN doen hahaha. maar mis ze al snel weer hoor
en dan heb ik 2 grote forse katten die dan alle aandacht willen het liefst in je nek gaan liggen haha
Haha, ik ben altijd al niet zo'n fan geweest van mensen om me heen. Of nouja, vreemden. Van m'n familie is de aanwezigheid altijd zeer gewenst en geliefd. Vermaak is ook geen enkel probleem hier haha, dus ik heb niets te klagen.
Nee vreemden ben ik ook niet zo van. haha grote groepen ook niet. op t werk zal ik ook eigk bijna niks zeggen in een grote groep. Maar in klein groepje klets ik voor 10. Fam. is altijd fijn. maar alleen is ook wel eens lekker. Moet zeggen sinds de oudste op school zit, voel ik me ook niet heel verplicht iedere middag op pad te gaan. Hij is dan echt moe en dan lekker chillen is ook zo heerlijk!
Fijn die herkenning. Oh ja, dat kan ik me voorstellen haha.. Lijkt me ook ontzettend lastig, want na een tijdje heb je alles wel gehad en wat moet je dan nog doen?
Ja soms dan wist ik het ook echt niet meer. indoor speeltuin, buiten speeltuin, dieredingen heb je op een gegeven moment ook wel gezien haha.Maar dochtertje is meer van het thuis spelen. Die wil niet zo lang in de buggy ( wil liefst lopen) en lopen gaat niet zo heel vlot wel lekker in de zomer, hele grote tuin/park achter de flat waar alleen bewoners kunnen komen en mega hek om zit, dan kunnen ze spelen en doen en mama zonnen Maar 's avonds heerlijk filmpje kijken, dekentje erbij... heerlijk kan ik echt van genieten sinds ik 's nachts werk, dan heb ik maar 4 van die avondjes haha. Kijk jij graag films?
Oh dat klinkt ideaal inderdaad, lekker zeg. Haha genieten. Dekentje-op-de-bank is hier ook zeer geliefd. Nee, ik kijk eigenlijk nooit films om eerlijk te zijn.. Vind het zo'n lange zit.